Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@09:20:03 GMT

افشای دستمزد نجومی الهلال

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۵۲۳۰

افشای دستمزد نجومی الهلال

یک رسانه سعودی از دستمزد نجومی سرمربی جدید الهلال افشاگری کرد. ناطقان:  نشریه «الریاضیه» عربستان در خبری اختصاصی رقم قرارداد ژوزه مورایس پرتغالی سرمربی جدید  الهلال را فاش کرد.



طبق اعلام این رسانه معتبر سعودی مدت قرارداد دستیار سابق مورینیو با باشگاه متمول ریاض 2 ماهه است. نکته جالب تر این است که این مربی پرتغالی برای این مدت کوتاه مبلغ نجومی نیم میلیون یورو(تقریبا معادل 13 میلیارد تومان) را دریافت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



البته در قرارداد مورایس با الهلال بند تمدید وجود دارد و در صورت کسب نتایج رضایت بخش قراردادش تمدید می شود و در غیر این صورت از این تیم می رود.

الهلال رقیب استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد. بازی این دو تیم در شهریور است. با توجه به قرارداد دو ماهه و مشروط مربی پرتغالی با الهلال احتمال دارد قبل از دیدار با استقلال مربی جدید دیگری روی نیمکت تیم سعودی بنشیند.
منبع: فارس برچسب ها: دستمزد ، ناطقان ، سعودی ، افشاگری ، نجومی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دستمزد ناطقان سعودی افشاگری نجومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۵۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟

در شرایطی که فقط ۵ بازی تا آخر فصل باقی مانده و پرسپولیس در جام حذفی هم حضور ندارد بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا به کندی پیش می‌رود. البته علت این کند شدن از دست رفتن جام حذفی و شرایط رقابت برای قهرمانی لیگ برتر نیست و شلوغی برنامه‌های باشگاه پرسپولیس و بازی‌های متوالی باعث شده تا خبری از جلسه جدید نباشد.

البته احتمال این وجود دارد که بعد از بازی نساجی مذاکراتی بین درویش و اوسمار انجام شود.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس در هر صورت خواستار تمدید قرارداد با این مربی برزیلی است و حتی اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود هم با این مربی تمدید خواهند کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بر این باورند که در شرایط فعلی و حتی در تابستان گزینه داخلی مناسبی برای هدایت تیم خود پیدا نمی‌کنند و سراغ هر گزینه خارجی دیگری هم بروند باید مبلغ بالایی هزینه کنند.

درباره مبلغ قرارداد اوسمار هم مسئله‌ای از سوی او مطرح نشده. در واقع در جلسه اول هیچ صحبتی درباره مبلغ قرارداد فصل جدیدی اوسمار به میان نیامده در حالی که گفته می‌شد این مربی مبلغ قابل توجهی از پرسپولیس می‌خواهد.

دیگر خبرها

  • تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • تهیه‌کننده نون‌خ: سعید آقاخانی دستمزد نجومی نگرفته/ آمار مخاطبان تلویزیون بیش از آن چیزی است که گفته می‌شود
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند
  • دستمزد نجومی سعید آقاخانی ؛ شایعه یا واقعیت
  • واکنش تهیه کننده نون خ به دستمزد نجومی سعید آقاخانی
  • سعید آقاخانی دستمزد نجومی گرفته؟ | واکنش تهیه کننده نون خ | او در تیم نویسندگان، کارگردانی و بازیگری است و برای ...
  • دستمزد نجومی سعید آقاخانی واقعیت دارد؟
  • افشاگری در خصوص حواله‌های خودرو در استقلال و قرادادهایی که نجومی شد | اتهام به فرشید سمیعی و علی خطیر