Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، گروهی متشکل از سناتورهای جمهوریخواه و دموکرات از وزارت خارجه آمریکا درخواست کردند تا کمک‌کنندگان بین‌المللی را برای کاهش به بحران انسانی در یمن و جبران کمبود کمک‌های مالی ترغیب کند.

این سناتورها در نامه‌ای به آنتونتی بلینکن وزیر خارجه آمریکا نوشتند: حدود ۵۰ هزار یمنی در شرایط شبیه قحطی و پنج میلیون نفر دیگر در وضعی وخیم‌تر زندگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جامعه بین المللی بر خلاف سال ۲۰۱۸ تاکنون نتوانسته است با این چالش مقابله کرده و منابع مالی قوی به منظور جلوگیری از این فاجعه را تامین کند.

در این نامه که توسط «کریس مورفی» و «جین شیهان» سناتورهای دموکرات و «تاد یانگ» و «جف موران» سناتورهای جمهوریخواه نگاشته شده، آمده است که سازمان ملل متعهد شده بود که در سال ۲۰۲۰ حدود ۳.۴ میلیارد دلار برای این مساله کمک کند اما تاکنون تنها ۵۰ درصد آن تامین شده است. امسال نیز فقط ۳۴ درصد تعهدات مالی تامین شده است.

این سناتورها با اشاره به اینکه سوئیس و سوئد خواستار برگزاری کنفرانس دیگری برای کمک به یمن شده‌اند، از بلینکن خواستند تا تامین کنندگان مالی بزرگ را برای تحقیق این امر ترغیب کند.

کد خبر 5204770

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن ایالات متحده امریکا کمک مالی سناتور جمهوری خواه جنگ 2015 یمن ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین ایران افغانستان عربستان سعودی ترکیه لبنان برجام جو بایدن آنتونی بلینکن روسیه خروج نظامیان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۵۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است

ایسنا/کرمان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد را بازار سرمایه می‌دانیم که سرمایه اندک مردم جمع و در قالب ابزار مالی در اختیار تولید قرار می‌گیرد و در این صورت زمینه مشارکت جدی و فراگیر مردم را در اقتصاد فراهم کرده‌ایم.

سیدمهدی طبیب زاده در یکصدمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با اشاره به اینکه تلاش بر این است چگونه شرایط تحقق مشارکت مردم را فراهم کنیم، افزود: یکی از مسائل مهم، بررسی عوامل و موانع عدم مشارکت بخش خصوصی است و در این زمینه کار ریشه‌ای انجام شده تا پایان سال کارنامه قابل قبولی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تامین مالی یکی از راه‌های مشارکت مردم است، گفت: در پی بخشنامه بانک مرکزی برای کنترل نقدینگی در سال گذشته، بنگاه‌های اقتصادی به شدت با کمبود نقدینگی مواجه شده‌اند و باید فکر جدی برای آن داشت.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان اظهار کرد: تسهیل و تسریع در تامین مالی از بازار سرمایه را از امروز آغاز می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت ماه جاری همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان را برگزار خواهیم کرد و فرصت‌ها در ابعاد اقتصادی و اجتماعی مطرح می‌شود و امیدواریم پیام نوآوری، فناوری و تغییر نگرش را داشته باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بایدن در دو نسخه؛ سرکوب زنان آمریکایی و حمایت از زنان ایرانی
  • آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست
  • اندونزی و عربستان سعودی با مصادره دارایی‌های روسیه مخالفت کردند
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است
  • شمار دانشجویان دستگیر شده در دانشگاه‌های آمریکا به بیش از هزار نفر رسید
  • سرعت پیشرفت صنعت با حوزه سرمایه‌گذاری متناسب نیست
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • افزایش نرخ سود به ۳۰ درصد کاملاً اشتباه است