Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@20:10:20 GMT

اجرای ویژه برنامه انتخاباتی انتخاب شو در روستا تی وی

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۵۴۴۲

اجرای ویژه برنامه انتخاباتی انتخاب شو در روستا تی وی

برنامه انتخاب شو، ویژه برنامه ای سیاسی است که از شبکه تلویزیون اینترنتی روستا تی وی و با هدف معرفی نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا به روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی تلویزیون اینترنتی روستا تی وی، این برنامه با اجرای بهروز تشکر پخش می شود و در نظر دارد تا با گفتگویی شفاف و بی پرده با کاندیداهای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا فرصتی را برای معرفی نامزدها و برنامه های آن ها بوجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنا بر این گزارش، ویژه برنامه انتخاب شو در طول هفته و از طریق تلویزیون اینترنتی روستا تی ‌وی منتشر می ‌شود و سعی دارد تا با معرفی کاندیدا و برنامه های آن ها، مردم را در انتخاب فرد اصلح کمک کند و همچنین به افزایش میزان مشارکت حداکثری مخاطبان در انتخابات بیفزاید.

گفتنی است؛ این شبکه تلویزیونی در تلاش است تا با کنار زدن محدودیت‌های زمانی و مکانی و با نگاهی نو، زیبایی‌های زندگی و آداب‌ و ‌رسوم و سبک زندگی روستاییان را در حوزه‌های فرهنگی، گردشگری، اجتماعی، اقتصادی و ... به تصویر درآورد.

 

توجه ویژه به مخاطبان به ‌عنوان ذی ‌نفعان اصلی، همکاری همه ‌جانبه و حرفه ‌ای با تولیدکنندگان و تهیه‌کنندگان محتوا در سینما و تلویزیون، توجه به نیروهای جوان و پرانگیزه و حمایت از استعداد های کم‌ تر دیده شده در حوزه برنامه ‌سازی و ایده ‌پردازی از اهداف شبکه اینترنتی روستا تی ‌وی بر شمرده شده است.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: اجرای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، محمد مهدی قاسمی مدیر شبکه آموزش سیما و علیرضا قزوه مدیر دفتر شعر و موسیقی و سرود با هم دیدار و گفتگو کردند. 
در این نشست به جایگاه ویژه میراث پرشکوه شعر فارسی که گنجینه بی نظیر معرفت واخلاق و زیبایی و معنویت است، جایگاه شایسته شعر در بخش‌های گوناگون، موسیقی ملی و آیینی و انقلابی در برابر ابتذال اشاره و در جهت تولید و ارتقاء آثار مرتبط و همکاری گسترده تر فی مابین بحث و گفتگو شد.
در ادامه قاسمی گفت: با عنایت به اهمیت زبان و ادبیات فارسی و ضرورت سیاست گذاری و برنامه ریزی در این خصوص و با توجه به اهداف، ماموریت‌ها و اولویت‌ها، شبکه آموزش سیما آمادگی دارد تا در خصوص ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی هر گونه همکاری لازم با دفتر شعر و موسیقی و سرود و دیگر مجموعه ها و نهاد ها را به عمل آورد.
همچنین گسترش فرهنگ و ادبیات فارسی، بهره گیری از ظرفیت اقوام و موسیقی فولکلور و محلی،آواز،تصنیف و مناجات خوانی،ارتباط و تعامل با شبکه نوای موسیقی و شعر اداره کل، پایش و تولید برنامه های جدید، تخصصی و فاخر در این حوزه ها و آموزش صحیح و تخصصی شاعری، نویسندگی و برنامه ریزی برای تولید مشترک برنامه شیر و شکراز دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و گفتگو و در دستور کار طرفین قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • سریال حشاشین در تلویزیون‌های اینترنتی ایران ممنوع شد؟
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان