Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت مکزیک وعده داده است تا کسانی را که مسئول اصلی حادثه ریزش پل قطار شهری در مکزیکوسیتی هستند، مجازات کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، در حالی که حادثه فروریختن پل قطار شهری در مکزیکوسیتی تاکنون منجر به مرگ حداقل 24 نفر و زخمی شدن ده ها نفر دیگر شده است، دولت مکزیک وعده داده است تا عاملان اصلی و مسئولان این فاجعه را مجازات کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حادثه ریزش پل قطار شهری در مکزیکوسیتی با 15 کشته و ده‌ها زخمی

 

بر اساس این گزارش، آندرس مانوئل لوپز اوبرادور رئیس جمهور مکزیک در اظهاراتی در واکنش به این حادثه گفت: تحقیقات باید سریعا انجام شود و هیچ مساله‌ای نباید از افکار عمومی مخفی بماند. هیچ کسی مصونیت ندارد.

این حادثه نگرانی های زیادی را درباره ایمنی یکی از شلوغ ترین سامانه های متروی جهان به وجود آورده است.

مقام های رسمی از زخمی شدن بیش از 79 نفر از جمله 3 کودک در این حادثه خبر داده‌اند.

در سال 2014 میلادی تنها دو سال پس از افتتاح مترو، چندین ایستگاه آن به خاطر تعمیرات اساسی و زیرساختی تعطیل شد.

آمارهای دولت مکزیک نشان داده است که پس از زلزله قوی 2017 خساراتی به ستون های اصلی ایستگاه های مترو وارد شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پل قطار شهری دولت مکزیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه

مینویی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان مراغه گفت: رفع مشکلات ترافیکی مناطق مختلف شهری و برون شهری با همکاری و همراهی همه دستگاه‌های متولی امر ممکن خواهد بود.

وی با بیان اینکه مطالبات بسیاری در زمینه معضلات و مشکلات ترافیکی شهرستان مطرح می‌شود که باید مورد توجه قرار گیرد ادامه داد: روان‌سازی ترافیک معابر اصلی شهر و اصلاح نواقص موجود در آنها مهمترین دغدغه‌های ترافیک شهر مراغه است.

فرماندار مراغه گفت: کمبود جای پارک در معابر داخل شهر به ویژه در هسته مرکزی مشکلات زیادی برای شهروندان بوجود آورده است افزود: وقتی در معابر داخل شهر جای پارک وجود ندارد رانندگان در محل‌های ممنوع پارک یا به صورت دوبله توقف می‌کنند که این امر موجب ایجاد نابسمانی و بی نظمی در ترافیک و نارضایتی سایر شهروندان می‌شود.

مینویی در این جلسه به رفع موانع ترافیکی و ساماندهی خیابان کاشانی و جام جم اشاره و بر رفع مشکل سد معبر و ساماندهی دست فروشان تاکید کرد.

وی اضافه کرد: فرهنگسازی برای اجرای طرح‌های ترافیکی از جمله احداث پیاده راه و نیز وارد نشدن خودرو‌های تک سرنشین به هسته مرکزی شهر از راهکار‌های اساسی برای گشودن گره ترافیک شهری مراغه است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت‌گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • طرح آمریکا و مکزیک برای سخت گیری بیشتر نسبت به مهاجران
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار
  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است