Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی درگذشت رئیس اسبق دانشگاه رازی و استاد تمام این دانشگاه را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی، درگذشت  عزت‌اله فرشادفر، رئیس اسبق دانشگاه رازی و استاد تمام گروه آموزشی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی این دانشگاه را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن پیام تسلیت به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ناگوار درگذشت دکتر عزت اله فرشادفر رئیس اسبق دانشگاه رازی موجب تأثر فراوان گردید. آن فقید سعید از اساتید برجسته، موفق و کارآمد و فاضل دانشگاه رازی بودند که سخت‌کوشی و تلاش عالمانه همراه با استعداد و هوشمندی، ایشان را به عنصری مفید برای جامعه تبدیل کرده بود که خدمات ارزشمندش هرگز فراموش نخواهد شد.

وظیفه خود می‌دانم فقدان این استاد عزیز را خدمت خانواده محترم آن مرحوم و همه دوستداران و عالمان تسلیت عرض کنم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان طلب آمرزش و مغفرت مسئلت دارم. روحش با انبیا و اولیا محشور باد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت علوم منصور غلامی دانشگاه رازی دانشگاه رازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم: دانشگاه‌های کم‌دانشجو ادغام می‌شوند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توسعۀ دانشگاه‌ها براساس نیاز کشور خواهد شد و هر رشته‌ای که تأسیس شود نیز پیوست اشتغال خواهد داشت.

وی افزود: دانشگاه‌هایی که دانشجو کم دارند یا ظرفیت‌شان کاهش پیدا کرده را هم سعی می‌کنیم یا تغییر رویکرد و اولویت دهم یا با برخی دانشگاه‌های دیگر ادغام کنیم.

وزیر علوم در پاسخ به پرسشی درباره کیفیت تخصیص ارز دانشجویی در سال گذشته، اظهار کرد: رئیس کل بانک مرکزی در این زمینه بسیار سخاوتمندانه عمل می‌کند و خودشان پیشنهاد می‌دهد تا چه کارهایی انجام شود که تخصیص ارز تسهیل شود. ما در این زمینه مشکلی نداریم.

زلفی‌گل در پاسخ به پرسشی درباره تأسیس شعب دانشگاه‌های بزرگ ایران در دیگر کشورها، تاکید کرد: دانشگاه‌های بزرگ ما مثل دانشگاه شریف، دانشگاه تهران و بعضی از دانشگاه‌های شهرستانی با دانشگاه‌های عراق توافق‌هایی را داشتند و در حال تاسیس شعبی در این کشور هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت سخنگوی شهرداری تهران در پی درگذشت مرحوم تبریزی
  • سفر یک روزه معاون وزیر علوم به استان فارس
  • وزیر علوم: دانشگاه‌های کم‌دانشجو ادغام می‌شوند
  • رئیس اسبق فدراسیون کشتی درگذشت
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • تجلیل از چهل سال خدمات علمی و فرهنگی استاد دانشگاه تهران
  • استادان نقش مهمی در پیشبرد اهداف فرهنگی و اقتصادی کشور دارند 
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • وزیر اسبق زلنسکی در فهرست تحت تعقیب روسیه قرار گرفت
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند