Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار اردبیل گفت: پایاب سد خداآفرین از اهم پروژه‌هایی است که تا پایان دولت درصدد بهره‌برداری از آن هستیم و در این زمینه تزریق اعتبارات مالی و رفع مشکلات اعتباری برای تکمیل پروژه با جدیت ادامه دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل، اکبر بهنامجو صبح امروز در جلسه تشریح وضعیت بهره‌برداری از آب‌های مرزی در اردبیل اظهار داشت: برنامه‌ریزی در راستای بهره‌برداری از پروژه‌های آبی استان جزو اولویت‌های اساسی است و در این زمینه تاکنون توجه ویژه‌ای به این زمینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پایاب سد خداآفرین از اهم پروژه‌هایی است که تا پایان دولت درصدد بهره‌برداری از آن هستیم و در این زمینه تزریق اعتبارات مالی و رفع مشکلات اعتباری برای تکمیل پروژه با جدیت ادامه پیدا کرده که بدون شک سبب گسترش تولیدات بخش کشاورزی در منطقه خواهد شد که این مسئله به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است.

استاندار اردبیل ادامه داد: یکی از مسائلی که در این حوزه حائز اهمیت است بیشترین بهره‌وری از کم‌ترین ظرفیت‌ها است به طوری که با در نظر گرفتن کم‌ترین میزان بارش‌ها و خشکسالی‌ها در استان باید با تغییر روش و الگوی کشت در راستای ارتقای تولیدات گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

12.4 میلیارد تومان پروژه آبرسانی در کاشان به بهره‌برداری رسید7 پروژه صنعت آب در 5 استان کشور با اعتبار 157 میلیارد تومان‌ به بهره‌برداری رسیدبهره‌برداری از 2 لایروب هاپرساکشن هلندی در بندر چابهار

بهنامجو تصریح کرد: استفاده از روش‌های آبیاری‌ نوین نیز از موارد دیگری است که در این زمینه درصدد هستیم با همکاری دامداران و باغداران در راستای توسعه کشت مدرن گام برداشته و برای تحقق اهداف مورد نظر گام‌های اساسی و هدفمند برداشته شود که این موضوع در حال حاضر به عنوان اولویت اساسی مطرح است.

وی اظهار کرد: از ظرفیت منابع صندوق توسعه ملی برای تکمیل سدهای مرزی استفاده می‌شود که با بهره‌گیری از این ظرفیت بیشتر این پروژه‌ها به مرحله تکمیل و بهره‌برداری برسد و در این راستا درصدد هستیم با رفع مشکلات مورد نظر برنامه‌های خود را برای امسال به صورت عملی پیاده‌سازی کنیم.

انتهای پیام/13/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهره برداری پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال

تین نیوز

استاندار اصفهان گفت: بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی شهرستان اصفهان تا پایان سالجاری افتتاح می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا،  سیدرضا مرتضوی  در جریان سفر منطقه ای به شرق اصفهان و بازدید از پروژه رینگ چهارم ترافیکی این کلانشهر افزود: یکی از پروژه های اساسی که توسط مدیریت شهری اصفهان در حال اجراست و تکمیل آن نقش بسزایی در کاهش حجم ترافیک و آلودگی هوا دارد، رینگ چهارم ترافیکی است و درصددیم با تکمیل این پروژه مهم، بار ترافیکی شهر اصفهان کاسته شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته از مناطق جنوبی شهرستان اصفهان بازدید کردیم و امسال سفر منطقه ای شورای اداری استان به شرق شهرستان رقم خورد و سفر امروز با حضور معاونان استانداری و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در حال انجام است.

مرتضوی بیان کرد: در این سفر مسائل چالش آفرین منطقه بررسی و از پروژه های مهم شرق شهرستان اصفهان نیز بازدید شد تا در شورای اداری استان به مصوبات کاربردی و قابل قبولی در این زمینه دست پیدا کنیم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در مناطق شرق اصفهان مباحث کشاورزی و دامداری از مواردی است که بایستی برای رفع چالش های مردم در این حوزه ها تدابیری اندیشیده شود و در این راستا از مرکز تحقیقات کشاورزی در منطقه کبوترآباد نیز بازدید بعمل آمد.

وی تصریح کرد: بایستی برای جوان سازی فعالان اقتصادی بخش کشاورزی برنامه ریزی شود تا در آینده امنیت غذایی مطلوبی داشته باشیم.

استاندار اصفهان گفت: پس از دیدار مردمی و حضور در جمع مؤثرین فرهنگی و اجتماعی شهرستان اصفهان، در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان مصوبات این سفر مورد بررسی و تأیید قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود