Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا راهپیمایی روز قدس امسال برگزار نخواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، درباره برگزاری یا عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس امسال توضیح داد: این موضوع در جلسات کارشناسی بررسی شد و برخی از اعضا اظهار داشتند که می‌توان راهپیمایی روز قدس را مانند راهپیمایی روز ۲۲ بهمن به صورت موتوری و خودرویی برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: پس از بررسی بیشتر موضوع در کمیته‌های تخصصی برخی دیگر از متولیان امر طی بررسی‌هایی که داشتند در نهایت اعلام کردند که راهپیمایی روز قدس به دلیل شیوع کرونا برگزار نخواهد شد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به این موضوع اعضا به طور کلی مخالف برگزاری راهپیمایی روز قدس نیستند تأکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و وضعیت قرمز برخی شهر‌ها امسال راهپیمایی روز قدس برگزار نخواهد شد و رهبر معظم انقلاب در این روز به صورت مستقیم با مردم سخن خواهند گفت و سخنان ایشان از شبکه‌های تلوزیونی به صورت مستقیم پخش می‌شود.

گفتنی است، تعداد زیادی از مخاطبان خبرگزاری فارس، خواستار برگزاری راهپیمایی روز قدس به صورت خودرویی و موتوری شده بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روز قدس ستاد ملی مبارزه با کرونا شیوع کرونا موتور راهپیمایی روز قدس برگزار نخواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۵۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود

سخنگوی شورای ائتلاف گفت: امروز شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب نشستی را با منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌کند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با اعلام نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت ائتلاف گفت: این نشست امروز (۳شنبه) برگزارمی شود.

رسولی گفت: این روز‌ها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزارمی شود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزارمی کند وامیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خودرابه خوبی ایفا کند.

رسولی درپایان با اشاره به برخی تخریب‌ها گفت: برخی روشی جزبی اخلاقی وتخریب ندارند، بی محلی سیاست ما به این قلیل افراداست. مسئله ما مردم وکشورست وبا عنایت به رهنمود‌های رهبرانقلاب درباب وحدت وپرهیزاز مجادلات بیهوده سیاسی ازآن‌ها ورفتارشان عبورمی کنیم.

دیگر خبرها

  • آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه انتخابیه به روایت وزیر کشور
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • بررسی مطبوعات روز/ آقای «ب.ز»، عکس یک روزنامه های امروز ️
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • از پرونده چای دبش چه خبر؟