Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@21:50:36 GMT

رضا بهرام از خانواده خود رونمایی کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۵۹۸۳

رضا بهرام از خانواده خود رونمایی کرد

رضا بهرام با موزیک «از عشق بگو» مشهور شد. رضا بهرام پدیده موسیقی سال 1397 معرفی شد. رضا بهرام با اجرای تیتراژ سریال پربیننده ممنوعه درسال 97 و 98 بـه شهرت بالایی دست یافت. رضا بهرام علاقه زیادی به خانواده اش دارد. تحصیلات رضا بهرام در زمینه مدیریت امور مالی است.

رضا بهرام به همراه مادر و خواهرش

بیوگرافی رضا بهرام خواننده پرطرفدار پاپ

نام :رضا

نام خانوادگی :هلاورجانی

نام هنری:رضا بهرام

تاریخ تولد :20 دی 1370 در یزد

پیشه :خواننده

سبک :پاپ

از تولد تا تحصیلات و زندگی شخصی رضا بهرام

رضا بهرام خواننده جوان موسیقی پاپ 20 دی ماه 1370 در یزد متولد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خواننده جوان موسیقی پاپ در خانواده ای پنج نفره متولد شد و دو خواهر دارد که یکی بزرگتر و یکی کوچکتر از او است و تنها پسر خانواده است.

خانواده رضا بهرام

رضا هلاورجانی با نام هنری رضا بهرام یکی از خواننده های جوانی است که در مدت زمانی کوتاه توانست نظرات مثبتی از سوی مخاطبان دریافت کند و به یکی از محبوب ترین خواننده های پاپ تبدیل شود.

رضا بهرام علاقه زیادی به خانواده اش دارد و در سال 1384 و بعد از از دست دادن پدرش مدتی افسرده شد و از همه فعالیت هایش فاصله گرفت.

کودکی رضا بهرام

تحصیلات رضا بهرام در زمینه مدیریت امور مالی است و سال 89 وارد دانشگاه علم و فرهنگ یزد شد و لیسانس مدیریت امور مالی را از این دانشگاه گرفت.

رشته مورد علاقه رضا بهرام قبل از خوانندگی

رضا بهرام پیش از گرایش به سمت موسیقی علاقه زیادی به فوتبال داشت و در تیم فوتبال فولاد یزد و بعد از آن فولاد خوزستان بازی کرد.

خواننده جوان این روزهای دنیای موسیقی پاپ در زمان بازی در تیم فوتبال فولاد خوزستان دچار مصدومیت شد و سه سال مصدومیت و عمل جراحی او را واردار به فاصله گرفتن از دنیای فوتبال کرد.

بعد از کنار گذاشتن فوتبال به تشویق های پدرش به سمت موسیقی گرایش پیدا کرد و به صورت جدی وارد دنیای موسیقی شد.

آغاز حضور جدی رضا بهرام در دنیای موسیقی

رضا بهرام حضور در دنیای موسیقی را به صورت جدی از سال 88 آغاز کرد اما پیش از این حضور جدید به تشویق های پدرش از 14 سالگی به سمت موسیقی کشیده شد و اولین ترانه رسمی او 29 تیر ماه 1397 به اسم از عشق بگو منتشر شد.

اولین تجربه جدی رضا بهرام در دنیای موسیقی قبل از انتشار اولین آهنگ مستقلش، مربوط به همخوانی با مسیح و آرش در آهنگ گلی در سال 96 بود.

اولین کنسرت رضا بهرام

رضا بهرام بعد از چند سال فعالیت حرفه ای در دنیای موسیقی برای اولین بار 13 تیرماه در کیش و بعد از آن 16 تیرماه سال 98 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه رفت و بعد از آن در شهرهای مختلف ایران اجراهای متعددی را تجربه کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: رضا بهرام رضا بهرام و مادرش دنیای موسیقی رضا بهرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۵۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !

به گزارش همشهری آنلاین، شامگاه گذشته (۷ اردیبهشت) پرونده رقابت‌های دور یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با صعود سپاهان و حذف پرسپولیس بسته شد. یکی از حساس‌ترین رویداهای فوتبالی شب گذشته بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک بود که اتفاقا به میزبانی اراکی‌ها برگزارشد.

بسیاری از علاقمندان فوتبال در این شب پر هیجان ورزشی راهی استادیوم شدند تا تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند. معمولا در همه دنیا رسم بر این است که قبل از بازی‌های فوتبال برای حاضران در استادیوم موسیقی‌های پر هیجان پخش می‌کنند تا تماشاچی با فضا همراه شود و رخوتی در استادیوم ایجاد نشود؛ گاهی هم بسته به اهمیت بازی خوانندگان مطرح پاپ به استادیوم دعوت می‌شوند تا قبل از شروع بازی شور و هیجان مضاعف به تماشاچی تزریق کنند.

اما شب گذشته در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک بدون توجه به تمام این موضوعات برای حاضران موسیقی نواحی و آواز علیرضا قربانی (خواننده کلاسیک ایرانی) پخش شد؛ آن هم در شرایطی که نه مخاطب برای شنیدن آواز ایرانی حاضر شده است و نه آواز ایرانی قرار است به فضای استادیوم هیجان ببخشد!

درست است که موسیقی برای عده زیادی از مردم تنها جنبه سرگرمی دارد اما نباید از تاثیر موسیقی بر ذهن غافل شد. اینکه در تمام این سال‌ها موسیقی ورزشی مناسبی برای چنین رویدادهایی ساخته نشده است، قطعا جای بحث مفصل دارد اما کاش برگزارکنندگان مسابقه شب گذشته فقط کمی به اثربخشی موسیقی مهیج برای مخاطب فوتبالی احترام می‌گذاشتند و با کج‌سلیقگی نه جایگاه موسیقی ایرانی را تنزل می‌بخشیدند و نه حوصله تماشاچیان فوتبال را سر می‌بردند!

کد خبر 847416 منبع: ایسنا برچسب‌ها كنسرت موسيقى ویژه ورزشی موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا خواننده - علیرضا قربانی

دیگر خبرها

  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • حواشی دنیای فوتبال
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی