Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:41:47 GMT

نمایش مذهبی حکایت عاشقی در کرج به روی صحنه رفت

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۵۹۹۴

نمایش مذهبی حکایت عاشقی در کرج به روی صحنه رفت

گروه فرهنگی هنری  اهورا مهر سپنتا با همکاری سازمان فرهنگی وهنری شهرداری کرج ، این نمایش دیدنی به مدت ۲ شب در تاریخ دوازدهم وچهاردهم اردیبهشت ماه برگزار شد وآخرین نوبت اجرای آن در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه راس ساعت ۲۱ در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) کانون شهید سبحانی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج  خو اهد بود که در بستر شبکه های مجازی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشنامه فاخر مذهبی به صورت زنده و برخط از طریق پیام رسان های روبیکا واینستاگرام در معرض دید عموم عاشقان امام مهربانی وعدالت قرار دارد.

سرپرست موسسه فرهنگی وهنری اهورا مهر سپنتا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف از برگزاری این نمایشنامه مذهبی را ترویج فرهنگ علوی در بین مشتاقان حضرت علی (ع) و جوانان بیان داشت.

علیرضا پهلوانی افزود: این نمایشنامه بازخوانی شرایط سیاسی و اجتماعی شهر کوفه و دستگیری امام علی (ع) از یتیمان ومستمندان است که ترکیب هنری از نمایش، نوای موسیقیایی و نوحه سرایی بهمراه نورپردازی است.

وی با بیان اینکه این نمایش توسط ۷۰ نفر از جوانان هنرمند البرزی به اجرای درآمده، اظهار داشت: این جوانان بدون هیچ چشمداشتی دراین نمایشنامه حضور هنرمندانه و عاشقانه دارند و دوست دارند برای حضرت امیرمومنان علی (ع) که پدر همه ما است درایام شهادت و ماتم گامی کوچک بدارند و ارادت خودشان را به محضر ایشان نشان بدهند و زندگی خودرا با عشق به ایشان بیمه کنند.

پهلوانی با قدردانی از حمایت های سازمان فرهنگی شهرداری کرج و سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج، گفت:این نمایشنامه که با زحمت فراوان دوستان هنرمند وجوان کرجی در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) به صحنه می رود بصورت زنده و بر خط از پیام رسان روبیکا و صفحه شخصی گروه هنری اهورا مهر سپنتا پخش می شود.

وی اضافه کرد: همچنین این نمایش مذهبی در صفحه اینستاگرام شهردار کرج برای همه علاقمندان قابل مشاهده است که تاکنون با استقبال خوبی در فضای مجازی از سمت جوانان وخانواده های ولایت مدار آنان مواجه شده است.

 پهلوانی با اشاره به شرایط کرونایی کشور بیان داشت: علاقه مندان می توانند به صورت حضوری در محل برگزاری نمایش حضور پیدا کرده و در شرایطی که کاملا پروتکل های بهداشتی ستاد ملی کرونا لحاظ می گردد از تماشای این نمایشنامه حظ معنوی ببرند.  

وی  از مسوولان خواست که به هنرمندان جوان اعتماد کنند ومطمئن باشند که نتیجه اعتماد به هنرمندان  جوان شکوفایی واعتلای هنر اسلامی وایرانی این سرزمین کهن وریشه دار  ودرخشش جوانان خواهد بود.

برچسب‌ها شب قدر کرج اکران آنلاین نمایش شهادت حضرت علی استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شب قدر کرج اکران آنلاین شب قدر کرج اکران آنلاین نمایش شهادت حضرت علی استان البرز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۵۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد مولانیا «سی و یک رویا» را به صحنه می‌برد

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد مولانیا بازیگر، کارگردان و مدرس تئاتر نمایش جدیدش را با عنوان «سی و یک رویا» به تهیه‌کنندگی سپهر صاحبی در تماشاخانه ملک روی صحنه خواهد برد.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «سی و یک رویا، قصه‌ همه‌ ماست. ما که رویایی داریم برای رفتن، برای ماندن، برای گفتن و برای سکوت کردن. احمد و مینا رویایی در سر دارند همچون ما، اما چه کسی شجاعت دست کشیدن دارد؟ و چه کسی شجاعت ماندن؟»

مولانیا پیش‌ از این نمایش‌های «سوتفاهم»، «آمادئوس»، «هوراشیو»، «دن‌کیشوت» و «خبری از او نیست» را روی صحنه برده است.

از دیگر عوامل نمایش می‌توان به سجاد قربانی، پریا یاراحمدی دستیاران اول کارگردان، زهره آقامیر دستیار دوم کارگردان، علی حمصیان عکاس، ساخت تیزر، امیر محمدرفیع خواه لوگوتایپ و سارا حدادی مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای و تبلیغات اشاره کرد.

بازیگران و دیگر عوامل این اثر روانشناسانه متعاقبا اعلام خواهند شد.

کد خبر 6097854 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • برپایی ویژه‌ برنامه‌های «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع)
  • رابرت داونی جونیور اولین بازی روی صحنه را تجربه می‌کند
  • «هشت شب، هشتِ شب» قرار عاشقی با امام هشتم در منطقه ۱۱ اصفهان
  • سومین سوگواره فرهنگی و مذهبی «نی ناله» فراخوان داد
  • «خارشتر» در تماشاخانه ایران‌شهر به صحنه می‌رود
  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • کوشک جلالی با «آرت» به تماشاخانه ایرانشهر می‌آید
  • جواد مولانیا «سی و یک رویا» را به صحنه می‌برد
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی