Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@19:18:32 GMT

«الیزابت اولسن» به مینی سریال عشق و مرگ پیوست

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۶۰۴۶

شبکه اچ‌بی‌او مکس سفارش ساخت مینی‌سریال «عشق و مرگ» (Love and Death) در مورد داستان واقعی قتل «بتی گور» در سال ۱۹۸۰ توسط «کندی مونتگمری» را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - «الیزابت اولسن» که به تازگی در سریال «وانداویژن» (WandaVision) مارول و دیزنی دیده شده، قرار است نقش مونتگمری را مینی‌سریال «عشق و مرگ» بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«دیوید ای. کلی» و «نیکل کیدمن» که در سریال‌های «درماندگی» (The Undoing) و «دروغ‌های کوچک بزرگ» (Big Little Lies) همکاری کرده بودند، در تولید این پروژه مشارکت خواهند کرد و از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی «عشق و مرگ» خواهند بود.

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

کلی نویسنده سریال و «لسلی لینکا گلتر» (Homeland) کارگردان «عشق و مرگ» خواهد بود. فیلمنامه این مجموعه از کتاب «شواهد عشق: داستان واقعی شور و مرگ در حواشی شهر» (Evidence of Love: A True Story of Passion and Death in the Suburbs) اقتباس خواهد شد. داستان در مورد یک زوج کلیسارو است که از زندگی خود در تگزاس لذت می‌برند تا اینکه ناگهان زنی دست به تبر می‌شود.

اولسن پس از «وانداویژن» پیشنهادات مختلفی را بررسی کرده و در نهایت تصمیم گرفته که «عشق و مرگ» ظاهر شود. «سارا آبری» مدیر محتوای اریجینال شبکه می‌گوید: «داستانی درگیرکننده است در مورد یأس‌ها و آرزو‌های دو زن در یک شهر کوچک که به عملی خشونت‌آمیز منتهی می‌شود. خوشحالیم که با دیوید، لسلی، نیکل و الیزابت در مرکز قصه همکاری می‌کنیم تا لایه‌های مختلف شخصیت کندی که این داستان را فراموش‌نشدنی می‌سازد به تصویر بکشیم.»

اولسن در ماه‌های آینده در فیلم «دکتر استرنج و دنیا‌های موازی جنون» (Doctor Strange In the Multiverse of Madness) دیده خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار هالیوود سینمای جهان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار هالیوود سینمای جهان عشق و مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۶۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت

ایسنا/گیلان واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت.

 زکریا اشک‌پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا خاطرنشان کرد: ساعت ۱۶:۱۶ روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه با اعلام خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران، بلافاصله آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس دوآب و ورسک و هلال ارفعده به محل حادثه واقع در عبور ارفعده اعزام شدند.
وی افزود:در این حادثه ۲ خانم و هشت نفر آقا بر اثر واژگونی مینی‌بوس مصدوم شدند.
سخنگوی اورژانس مازندران گفت:مصدومان توسط تیم‌های اعزامی پس از انجام اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی اولیه به بیمارستان شهدا زیراب منتقل شدند.
اشک‌پور تصریح کرد: در این حادثه مصدومی با حال وخیم گزارش نشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • مینی بوس ترمز برید و به حسینیه برخورد کرد!
  • نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • نقص فنی مینی‌بوس در چهارمحال و بختیاری 5 مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • ببینید | فیلم پربازدید از پیدا شدن مینی‌بوس دفن‌شده زیر بهمن پس از 4 ماه!