Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:28:03 GMT

پویش استانی واکسن ضد صهیونیستی در قزوین برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۶۱۰۸

پویش استانی واکسن ضد صهیونیستی در قزوین برگزار می‌شود

 سرهنگ محمد سرباز روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هرساله دانش‌آموزان بسیجی حضور گسترده‌ای در راهپیمایی روز قدس داشته و در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و کودکان فلسطینی اظهار همدلی می‌کردند اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری این مراسم بزرگ وجود ندارد.

مسوول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین افزود: در حال حاضر که براساس صلاحدید ستاد ملی کرونا امکان انجام این تکلیف دینی به صورت راهپیمایی و حضوری وجود ندارد سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین تصمیم دارد از ظرفیت فضای مجازی استفاده کرده و به روش‌های دیگر در راستای انجام تکالیف اسلام، حمایت از قدس شریف و نابودی رژیم اشغالگر قدس گام بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرباز با اشاره به برگزاری برنامه‌های مجازی روز قدس و برگزاری پویش "واکسن ضد صهیونیستی"، گفت: دانش آموزان برای شرکت در این پویش در گام نخست می‌توانند با تغییر عکس پروفایل خود در روز جمعه با عنوان قدس و بارگذاری پست‌های مرتبط با این مضمون و هشتک "#آزادی قدس نزدیک است" در این پویش شرکت کنند.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان در گام بعدی با نوشتن یک نامه با مضامین نابودی رژیم صهیونیستی، حمایت از مردم مظلوم فلسطین، امیدآفرینی در نسل آینده فلسطین و تحقق قطعی محو و از بین رفتن غده سرطانی اسرائیل اقدام می کنند.

این مسوول گفت: دانش آموزان همچنین می توانند در قالب طراحی نقاشی، دلنوشته، پوستر و عکس نوشته با محورهایی مانند تاریخچه فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی در پویش "واکسن ضد صهیونیستی" شرکت کنند و با تهیه یک کلیپ کوتاه از خود به حمایت از مردم فلسطین به پا خواسته و با جملات کوبنده خود برای رژیم اشغالگر اسرائیل خط و نشان بکشند.

این مسئول بیان کرد: دانش‌آموزان برای شرکت در پویش "واکسن ضد صهیونیستی" آثار خود را تا ۱۷ اردیبهشت ماه به آدرس @M۲mirzaei در پیام رسان شاد ارسال کنند.

وی روز قدس را یادگار امام راحل (ره) دانست و گفت: این مهم، وظیفه مسلمانان را در قبال حمایت از مردم مظلوم فلسطین دو چندان می‌کند چون طبق روایات اسلامی، حمایت از مظلوم بر تمام مسلمانان واجب است و سکوت در قبال ظلم اشغالگران رنگ و بوی اسلامی ندارد.

برچسب‌ها سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین قدس سپاه صاحب الامر قزوین روز جهانی قدس پروندهٔ خبری روز جهانی قدس در۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین قدس سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین قدس سپاه صاحب الامر قزوین روز جهانی قدس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد

حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فرا رسیدن سن تکلیف یک موهبت الهی است و عمل به واجبات و دستورات دینی با رسیدن سن تکلیف موجب سعادت دنیا و آخرت می‌شود.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه جشن تکلیف، تولدی نو و سرآغازی برای حرکت در مسیر تعالی و معنویت است افزود: دانش آموزان با ورود به این سن، بهار زندگی را با فریضه نماز، دعا و قرائت قرآن پیوند می‌دهند.

وی با تبریک جشن عبودیت و بندگی دانش‌آموزان، اظهار داشت: امروز جشن تکلیف برای ۷۰۰ دانش‌آموز دختر شهرستان آستارا برگزار شد که علاوه بر اینکه نکات ارزشمندی در خصوص اهمیت تکلیف و بندگی، اهمیت نماز، حجاب و عفاف مطرح شد برنامه های شاد و خوبی همراه با اجرای مسابقه و اهدای جوایز نیز برگزار شد که مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت.

گفتنی است، اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، قرائت پیمان‌نامه، آشنایی دانش‌آموزان مکلف به احکام و دستورات دینی، برپایی نماز جماعت و نماز شکر به امامت حجت الاسلام «محمد جواد باقری ارومی» امام جمعه آستارا از جمله برنامه های برگزار شده در این مراسم بود.

کد خبر 6093275

دیگر خبرها

  • وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود
  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • ۴۳ هزار معلم آموزش دانش‌آموزان استان کرمان را به‌عهده دارند
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»