Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@11:27:23 GMT

جلوی سفرها در تعطیلات عید فطر گرفته شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۶۳۷۰

جلوی سفرها در تعطیلات عید فطر گرفته شود

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس جمهوری تاکید کرد که با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید فطر تدابیری برای جلوگیری از سفرها اتخاذ شود.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، نامه حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان به رییس جمهوری به شرح زیر است:

«حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر روحانی
ریاست محترم جمهور و رئیس ستاد ملی مقابله با کرونا
سلام علیکم؛
احتراماً همانطوریکه مستحضرید با توجه به تجارب قبلی انتظار می‌رود تعطیلات عید سعید فطر موجب سفرهای گسترده و پرشمار برون شهری هم میهنانمان شود؛ در این شرایط بیم آن می‌رود بیماری کرونا بار دیگر در اثر غفلت یا تغافل بخش‌های مربوطه از شهری به شهری منتقل گشته و تعداد نامعلوم دیگری از عزیزانمان را مبتلا و روال جاری بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور را که در حال حاضر نیز با تمام ظرفیت در حال انجام خدمت هستند، با شرایط حادتری مواجه نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط از ستاد ملی کرونا و جنابعالی به عنوان رئیس ستاد انتظار دارد با دستور اکیدی که صادر خواهید نمود، مانع از شعله‌وری بیماری شوید متاسفانه تجربه پیشین و اتکای صرف به توصیه‌های کمرنگ نتایج فاجعه باری داشته است.
توفیق روزافزون حضرتعالی را از خداوند منان خواهانم.»

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سفر عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۶۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید

کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان در دیدار اعضای هیئت امنای ستاد دیه استان با رئیس کل دادگستری، گفت: به همت خوب خیرین استان سمنان از ابتدای سال تا کنون ۷ زندانی جرائم غیر عمد با بدهی ۳۰ میلیارد ریالی از زندان آزاد شده اند. 

مدیر کل زندان های استان سمنان و نائب رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان با اشاره به اقدامات سال گذشته ستاد دیه استان سمنان، عنوان کرد: در سال گذشته ۱۱۶ نفر زندانی با بدهی بیش از ۵۰۰میلیارد ریالی و تنها با پرداخت ۵۳ میلیارد ریال کمک از سوی ستاد دیه و پیگیری جهت گذشت شکات و اعطای تسهیلات بانکی از زندان آزاد شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری رئیس کل دادگستری استان سمنان و رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان در این نشست، افزود: اقدامات ستاد دیه استان سمنان در جهت آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد بسیار قابل تقدیر است و امید است در آینده نیز این اقدامات پیشرفت داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه برخی استان ها موفقیت های چشمگیری در آزادی زندانیان داشته اند، تصریح کرد: باید با استفاده از تجارب این استان ها و همچنین بهره گرفتن از ظرفیت بیشتر صنعتگران و خیران استان در راستای کمک به آزادسازی زندانیان و کمک به خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده زندانیان نیز اقدامات شایسته ای صورت پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • شورا انتظار بعضی تغییرات در شهرداری را داشت/ بدهکاری دلیل بی‌مهری نیست
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد