Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با توجه به ویروس کرونا و بر اساس تصمیم‌ گیری ها تعداد شعب اخذ رأی نسبت به دوره گذشته انتخابات ۱۱ درصد افزایش می یابد.

احد جمالی در نشست ستاد انتخابات استان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن شهادت امام علی (ع)، افزود: امید است شیعیان شایسته ای در راستای عمل به دستورات دین مبین اسلام باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شمارش معکوس انتخابات آغاز شده است، اظهارکرد: باید انتخابات سال های گذشته را آسیب شناسی کنیم تا در صورت وجود ضعف هایی در گذشته مجددا تکرار نشود.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به نسبت ستاد انتخابات کشور جلو هستیم اما باید پیش بینی های لازم را نیز انجام دهیم.

جمالی با اشاره به اینکه وزارت کشور با برگزاری الکترونیکی انتخابات در شهرستان های گچساران و باشت موافقت کرده است، تصریح کرد: مسئولان کمیته های ستاد انتخابات به صورت هفتگی گزارشی از اقدامات انجام شده و پیشنهادات خود را به اداره کل سیاسی ارائه دهند.

وی بر فراهم شدن زیرساخت های مخابراتی مرتبط با برگزاری انتخابات تاکید کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد  در خصوص رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شورای شهر در هیئت های اجرایی استان، ادامه داد: تعداد ۱۴ نفر معادل ۲ درصد از داوطلبان شورای شهر استان رد صلاحیت شدند، در هیئت نظارت شهرستان های استان نیز تعداد ۵۶ نفر(۸ درصد) رد صلاحیت شدند و از مجموع ۷۱۷ داوطلب تعداد ۲۴ نفر انصراف دادند.

جمالی با بیان اینکه آخرین مرحله زمان بندی رسیدگی به پرونده معترضین رد صلاحیت شهرستان ها در هیئت نظارت استان است، تاکید کرد: ۲۲ اردیبهشت ماه آخرین فرصت رسیدگی به اعتراضات است.

وی عنوان کرد: تا امروز ۷۹ درصد از داوطلبان شورای اسلامی روستا و عشایر در هیئت های اجرایی بخش مورد بررسی قرار گرفته است که از این میزان ۳ هزار و ۵۶۳ نفر تایید صلاحیت و ۲۹ نفر رد صلاحیت شدند. ۲۱ درصد داوطلبان روستا در هیئت اجرایی بخش صلاحیت در حال رسیدگی است.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همزمان هیئت های نظارت بخش در حال رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شوراهای روستا هستند که تا این لحظه ۸۳۶ نفر (۲۳ درصد) مورد ارزیابی و تایید قرار گرفتند. رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شورای اسلامی روستا و عشایر تا ۳۱ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

جمالی با اشاره به اینکه برای این دوره از انتخابات، یک هزار و ۱۵ شعبه اخذ رای در استان پیش بینی شده است و  بیان کرد: سال قبل ۹۲۰ شعبه بود و امسال ۱۱ درصد افزایش داشته ایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی كهگيلويه و بويراحمد انتخابات 1400 انتخابات شورای ششم رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد داوطلبان شورای صلاحیت شدند رد صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند