Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار بوعلی با بیان اینکه ما بر اساس ظرفیت، شهرستان ها را تعریف می‌ کنیم تا بر اساس آن ها حمایت شهرستانی را داشته باشیم، تصریح کرد: راه اندازی صنایع تبدیلی کوچک یکی از این نوع حمایت های سپاه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سردار یدالله بوعلی» امروز (چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت) در نشست طلایه داران اقتصاد مقاومتی کارآفرینانه «بدهد» و رونمایی از قفل های صنایع کوچک تبدیلی استان فارس که با حضور سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در شیراز برگزار شد، گفت: بسیج سازندگی به هیچ عنوان قصد تصدی گری ندارد، بلکه تسهیل گر در حوزه ماموریت سازمان های اجرایی است که با کار جهادی در جهت محرومیت‌زدایی فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: ما افتخار می‌کنیم به عنوان سپاه فجر در بسیج سازندگی در تصویب بودجه محرومیت‌زدایی استان، نقش محوری داشتیم این یکی از دستاوردهای ارزشمندی است که امسال متفاوت در سال‌های پیش انجام شد.

سردار بوعلی با بیان اینکه ما بر اساس ظرفیت، شهرستان ها را تعریف می‌ کنیم تا بر اساس آن ها حمایت شهرستانی را داشته باشیم، تصریح کرد: راه اندازی صنایع تبدیلی کوچک یکی از این نوع حمایت های سپاه است.   به گفته فرمانده سپاه فجر فارس، برای تحقق این مهم، آنچه که باید مد نظر باشد، کمک به کسانی است که می خواهند در این عرصه ورود کنند.   وی تاکید کرد: برای حمایت از سپاه بسیج سازندگی با احصا و اولویت بندی این افراد و مشکلاتشان با معرفی به سپاه، به حل معضلات و رفع مشکلات آنها می پردازد.   سردار بوعلی تصریح کرد: به واسطه فرمان تصریحی مقام معظم رهبری و نیز تصویب خوب برنامه های مخرومیت زدایی، انیدواریم امسال خیلی بهتر از سال گذشته بتوانیم موانع تولید را از سر راه تولید کنندگان برداریم.   به گفته فرمانده سپاه فجر فارس، آنچه که کار سپاه را از همه کارهای اجرایی دیگر متفاوت می‌کند همین در رده‌های مختلف و فرمان و فعالیت همه فرماندهان در کف میدان است.     پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور بسیج سازندگی فارس سازندگی کشور سپاه فجر فارس شیراز بسیج سازندگی سپاه فجر بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۶۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۱۹۷۵ گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان

از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون ۱۹۷۵ گلخانه کوچک مقیاس خانگی در راستای ایجاد اشتغال برای روستاییان سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سعید نارویی اظهار داشت: با توجه به مشارکت مردم استان سیستان و بلوچستان در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای بخش کشاورزی و در راستای ارتقای تولید، احداث و توسعه گلخانه‌های خانگی در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی استان قرار گرفت.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: از سال 1402 تا امروز پنج هزار و 329 پرونده گلخانه خانگی یا کوچک مقیاس از طریق سامانه سماک در سطح استان مورد بررسی قرار گرفته  که منجر به صدور سه هزار و 354 مورد پروانه تاسیس گلخانه خانگی در سطح 98 هکتار شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد یک هزار و 975 گلخانه‌ خانگی در سطح 57 هکتار موفق به کسب پروانه بهره‌برداری شده و به چرخه تولید پیوسته‌اند. 

نارویی بیان کرد: کشت در محیط‌های بسته یا گلخانه، به دلیل مصرف آب کم و تولید بالا در واحد سطح، امروزه مورد توجه بوده و نقش بسزایی در اشتغال روستائیان دارد. گلخانه های خانگی یا کوچک مقیاس در سطح 90 تا 299 مترمربع احداث می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • راه‌اندازی ۱۹۷۵ گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی در همدان می‌مانیم
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی لیتیوم در همدان می‌مانیم
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان