Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام از توزیع ۳۰۰ بسته غذایی و بهداشتی توسط دفتر تسهیل‌گری و توسعه محله‌ای محلات «سبزی‌آباد»، «بان‌بور» و «کارخانه نمک» در بین نیازمندان این مناطق خبر داد.

«عهدیه طهماسبی» در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از آغاز شب‌های پرفضیلت قدر تاکنون  ۳۰۰ بسته غذایی و بهداشتی توسط دفتر تسهیل‌گری و توسعه محله‌ای محلات «سبزی‌آباد»، «بان‌بور» و «کارخانه نمک» در بین نیازمندان این محله‌ها توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به شرایط کرونایی و به وجود آمدن مشکلات اقتصادی برای مردم مخصوصا مناطق حاشیه‌ای ، از خیّرین و مردم نوع‌دوست درخواست می‌کنیم کمک‌های نوع‌دوستانه‌ی خود را از طریق دفاتر تسهیل‌گری به دست نیازمندان واقعی برسانند.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری ایلام بهبود کیفیت زندگی ساکنان و کیفیت عمومی محیط محله، بهبود سلامت ساکنان محله، کاهش آسیب‌های اجتماعی و حمایت از افراد و گروه‌های آسیب‌دیده و آسیب‌پذیر، افزایش میزان مشارکت، اعتماد و حمایت‌های مردمی
و توانمندسازی اجتماعی و اقتصادی جامعه محلی را از اهداف دفاتر تسهیل‌گری عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام تسهیل گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۶۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تولید سوسیس و کالباس در کارخانه‌های معروف (فیلم) نوشابه پپسی چگونه در کارخانه تولید و بسته بندی می‌شود؟ (فیلم) فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی