Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:03:17 GMT

رفع تصرف بیش از ۶۰۰ هکتاری از اراضی ملی فومن

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۶۸۵۹

رفع تصرف بیش از ۶۰۰ هکتاری از اراضی ملی فومن

ایسنا/گیلان رئیس منابع طبیعی فومن، از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۶۰۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان را آزادسازی کردیم، گفت: ماموران یگان حفاظت و قرق بانی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری زمین‌های منابع طبیعی را از متصرفان پس گرفتند.

علی داوودی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۶۴۷ هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان فومن رفع تصرف و آزادسازی شده است، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون نیز بیش از ۶۰۰ هکتار را آزادسازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از کوتاه شدن دست زمین خواران از روستای مسجدپیش خبر داد و تصریح کرد: ماموران یگان حفاظت و قرق بانی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری فومن ۱۳۰۰ مترمربع از زمین‌های منابع طبیعی به ارزش بیش از ۷۶۰ میلیون تومان را از دو متصرف پس گرفتند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری فومن افزود: همچنین ماموران این اداره ۸۰۰۰ مترمربع زمین به ارزش دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در روستای عباسکوه را رفع تصرف کردند.

داوودی با بیان اینکه متصرفان این زمین‌ها را با فنس و بلوک‌های سیمانی محصور کرده بودند، گفت: همه این آثار تصرف جمع آوری شد و متصرفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی از رفع تصرف از اراضی ملی و جنگلی روستای گسکره خبر داد و خاطرنشان کرد: عملیات رفع تصرف و خلع ید از اراضی جنگلی به مساحت تقریبی ۶۰۰۰ مترمربع توسط نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان فومن صورت گرفت.

رئیس منابع طبیعی فومن، با بیان اینکه حدود ۲۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی روستای آلیان نیز رفع تصرف شده است، گفت: از مردم شهرستان فومن در صورت مشاهده هرگونه تخلف شامل تصرف اراضی ملی و قاچاق چوب آلات جنگلی با سامانه های ۱۵۰۴ و ۱۳۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منابع طبيعي رفع تصرف اداره منابع طبیعی اراضی ملی رفع تصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۶۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی

‌به گزارش خبرگزاری مهر، امید تونی گفت: نیروهای یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست کرج مستقر در محور کرج - چالوس با همکاری مأموران منابع طبیعی نسبت به خلع ید و رفع تصرف یک هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی در محدوده روستاهای شهرستانک و سرخدره اقدام کردند و اراضی به بیت المال اعاده وضع شد.

کد خبر 6092128

دیگر خبرها

  • سوزاندن بقایای محصولات کشاورزی منجر به نابودی زمین می‌شود
  • شکست مرز‌ها در مناطق چهارگانه محیط‌زیست
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه قیروکارزین
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخ شهر
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • مسیر دسترسی اراضی ۵۶۰ هکتاری در قم احداث می‌شود
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی