Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@12:10:57 GMT

پیاده‌راه سازی خیابان مدرس تابستان امسال کلید می‌خورد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۶۹۸۸

پیاده‌راه سازی خیابان مدرس تابستان امسال کلید می‌خورد

ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از شروع طرح پیاده راه‌سازی خیابان "مدرس" از ابتدای تابستان امسال خبر داد و تاکید کرد: البته شروع این طرح منوط به تامین اعتبار است.

محسن ارجمندی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شروع پیاده راه سازی خیابان "مدرس" کرمانشاه طی امسال گفت: این طرح از اوایل تابستان امسال کلید می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجرای این طرح منوط به تامین اعتبار آن است و به محض تامین بودجه مورد نیاز پروژه، اجرای آن آغاز می شود.

ارجمندی اعتبار لازم برای این پروژه را حدود 50 میلیارد تومان برآورد کرد وافزود: اعتبار این پروژه باید توسط شهرداری تامین شود،  البته اگر سرمایه گذار هم پای کار بیاید استقبال می کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در صورت تامین اعتبار در فاز اول راه اندازی خط ویژه در دستور کار قرار خواهد گرفت که اجرای آن حدود یک ماه به طول می انجامد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای احداث این خط ویژه یازده ایستگاه اتوبوس راه ندازی خواهد شد.

وی افزود: در فاز دوم نیز بحث پیاده راه سازی خیابان مدرس انجام خواهد شد که اجرای این فاز از پروژه هم حدود چهار تا پنج  ماه زمان می برد.

ارجمندی اظهار کرد: در صورت شروع به کار پروژه نهایتا ظرف شش ماه این پروژه اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه پیاده راه شهرداري پیاده راه سازی خیابان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۶۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در پاسخ به تذکر آصفری نماینده اراک مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تصریح کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی اضافه کرد: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم