Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود این که درآمد‌ها در سال‌های اخیر افزایش داشته است، اما همچنان اوضاع اقتصادی و تورمی زندگی بسیاری از مردم را با دشواری رو به رو کرد و گره‌ای از مشکلات باز نکرد.

خبرگزاری میزان - روزنامه آفتاب یزد نوشت:  اوضاع اقتصادی و تورمی که در یکی دو سال اخیر شاهد آن بودیم، بر زندگی بسیاری از مردم ایران اثر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجودی که درآمد‌ها در این سال‌ها افزایش بیشتری داشته است، اما همچنان درآمد‌ها از تورم عقب مانده‌اند. قیمت کالا‌ها به قدری بالا رفته که به هیچ وجه نمی‌توان با این درآمد‌های پایه‌ای که در حال حاضر در نظر گرفته شده است، یک زندگی معمولی را گذراند. این شرایط به همراه سختی‌های دوران کرونا زندگی را برای بسیاری از مردم ما با دشواری رو به رو کرده است. در این میان بعضی از اقشار در نسبت با دیگر اقشار با سختی‌های بیشتری مواجه شدند.

>کار ارزشمند!

افزایش درآمد‌ها در نسبت با رشد تورم، نتوانسته دردی را از زندگی مردم دوا کند. در این میان بعضی از گروه‌های جمعیتی هستند که در نسبت با بقیه درآمد و کمتری دریافت می‌کنند و به تبع این افزایش درآمد‌های اخیر، در زندگی آن‌ها کم‌اثرتر بوده است.

بازنشسته‌ها یکی از این گروه‌ها هستند که معمولا نیاز آن‌ها به درآمد مورد توجه جدی قرار نمی‌گیرد. به گزارش ایرنا، مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: «مجموع دریافتی بازنشستگان حداقل بگیر در ۱۳ ماه بیش از ۲ و نیم برابر شده و سایر سطوح نیز افزایش بیش از ۲ برابری داشته‌اند و با هر معیار و هر مرجعی که حساب کنید در این مدت نرخ تورم به این اندازه نبوده و کار بسیار ارزشمندی انجام شده است.»

بیشتر بخوانید: تحقق افزایش۱۳۲ درصدی حقوق با همکاری تشکل ها

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: افزایش حقوق اخباراقتصادی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: افزایش حقوق درآمد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۷۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند

 احمد نادری عضو هیات رئیسه و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و پیگیری تسریع در پرداخت ۱۳۰ همت به سازمان تامین اجتماعی، از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت خواهد کرد.

او افزود: بعد از ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه کشور، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • کوچ پرستاران از بخش دولتی به خصوصی
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از شنبه با ۲ آپشن/ بالاخره دولت دستور همسان‌سازی حقوق‌ها را داد
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از مطالبات جدی خانه کارگر است
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟