Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، رضا طالبی زاده در تشریح این خبر اظهار کرد: تاکنون دیدار با تعدادی از خانواده‌های مددجویان نیازمند انجام شده و سایر بازدیدها نیز از سوی تیم‌های تشکیل شده در دست انجام است.

وی با اشاره به این مطلب که در مرکز استان دیدار با ۴۰ خانواده تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان برنامه ریزی شده است، اظهار کرد: رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکنون با هشت خانواده تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان دیدار و به مشکلات آنها رسیدگی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون قضائی دادگستری کل استان کرمان ضمن اشاره به تشکیل تیم‌های متعدد برای دلجویی از خانواده زندانیان نیازمند، تصریح کرد: در جریان دیدار با خانواده زندانیان نیازمند ضمن اهدای کارت هدیه و بسته‌های معیشتی جمعاً به مبلغ ۵ میلیون ریال، به درخواست‌های آنها در حوزه‌های تحصیلی، قضائی و معیشتی نیز رسیدگی و در چارچوب قانون دستورات لازم برای رفع این مشکلات صادر می‌شود.

کد خبر 5204978

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری کرمان زندان کمک به نیازمندان ویروس کرونا شب قدر شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا شب های قدر بوشهر ماه مبارك رمضان ماه رمضان ۱۴۰۰ گرگان عکس استانها اردبیل بارش باران سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه

رئیس حوزه قضائی بخش کشکوئیه از کمک دو میلیارد ریالی خیرین در جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد.
 
علی شاه سنائی بیان داشت:با کمک خیرین یا اعلام گذشت شکات پرونده‌ها تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد کشکوئیه آزاد شدند.

گفتنی است این جشن گلریزان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کشکوئیه، رئیس حوزه قضائی بخش، بخشدار و سایر مسئولین بخش و جمعی از خیرین بخش کشکوئیه برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید