Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@04:00:45 GMT

ونزوئلا روزانه 700 هزار بشکه نفت صادر می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۷۶۰۹

خبرگزاری آریا - صادرات نفت ونزوئلا با کاهش ذخیره‌سازی نفت این کشور روی رقم 700 هزار بشکه در روز ثابت ماند.
به گزارش خبرگزاری رویترز، داده‌های ردیابی نفتکش‌ها و اسناد شرکت دولتی نفت ونزوئلا (پدوسا) نشان داد صادرات نفت این کشور در ماه آوریل برای سومین ماه پیاپی حدود 700 هزار بشکه در روز بوده است. مقصد سه‌چهارم صادرات نفت ونزوئلا، آسیا و خاورمیانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صادرات پدوسا در ماه‌های اخیر پس از کاهش شدید ذخیره‌سازی‌های ونزوئلا در اواخر سال 2020 و اوایل سال 2021 تثبیت شده است. دلیل این مسئله توقف مجوزهای ایالات متحده برای سوآپ نفت این کشور بود. این مجوزها امکان مبادله نفت خام ونزوئلا با سوخت وارداتی را فراهم می‌کردند.
ونزوئلا در ماه گذشته میلادی 25 محموله نفتی معادل 688 هزار و 553 بشکه در روز نفت خام و سوخت صادر کرد که مقصد بخش بزرگی از آن چین، مالزی و امارات است.
صادرات ونزوئلا به اروپا از دو تا سه محموله در ماه‌های پیشین به تنها یک محموله 110 هزار بشکه‌ای رسیده است.
صادرات نفت ونزوئلا در ماه آوریل نسبت به مدت مشابه پارسال 19 درصد کاهش یافت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نفت ونزوئلا صادرات نفت هزار بشکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرار از زندان با نقش‌آفرینی یک گربه (فیلم) خلاقانه‌ترین مدل فرار از زندان در سال 2023 ثبت شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • فرار نافرجام از زندان + فیلم
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی
  • بودجه روسیه برمبنای نفت ۶۵ دلاری تنظیم می‌شود
  • کاهش ذخیره‌سازی‌های آمریکا قیمت نفت را افزایش داد
  • صادرات محصولات کشاورزی مراغه به ۲۰ کشور جهان
  • برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد
  • کاهش ۰.۰۲ درصدی قیمت جهانی نفت
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود
  • کاهش ۰.۰۲ درصد ی قیمت جهانی نفت