Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@22:33:01 GMT

۱۰۰۰۰ بسته معیشتی در کرمانشاه توزیع خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۷۶۵۴

۱۰۰۰۰ بسته معیشتی در کرمانشاه توزیع خواهد شد

سید محمدجعفر امامیان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شبکه خادمیاران رضوی با مشارکت‌های مردمی و خیرین در مرحله چهارم سفره مهربانی با عنوان پویش سفره‌ای به وسعت ایران ۱۰ هزار بسته معیشتی تهیه کرده است.

وی با اشاره به نحوه مشارکت‌های مردمی به ۲ صورت نقدی و غیر نقدی افزود: بسته‌های معیشتی با تهیه ارزاق اولیه و روزمره مردم تهیه و فردا ۱۶ اردیبهشت ماه میان خانواده‌های نیازمند در سراسر استان کرمانشاه توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه تصریح کرد: رویکرد فعالیت‌های کانون‌های خدمت رضوی این استان خدمت رسانی به محرومان و محرومیت زدایی است.

امامیان گفت: طرح سفره مهربانی یک در پویش نسیم رضوی با حضور در بیمارستان‌ها و تهیه هفت هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در طرح «سفره مهربانی ۲» و توزیع یک هزار کارت خرید نان متبرک رضوی در طرح «سفره مهربانی ۳» از دیگر خدمات خادمیاران رضوی استان کرمانشاه در برپایی هرچه با شکوه‌تر طرح سفره مهربانی بوده است.

کد خبر 5204858

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه بسته معیشتی ماه مبارك رمضان خادمیاران رضوی ویروس کرونا شب قدر شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا شب های قدر بوشهر ماه مبارك رمضان ماه رمضان ۱۴۰۰ گرگان عکس استانها اردبیل بارش باران سیلاب سفره مهربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۷۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، حجت‌ الاسلام رازیانی در  مراسم توزیع اقلام مورد نیاز فقرا تحت عنوان پویش دست های مهربانی که با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان و فرماندار شهرستان سنندج و مدیر کل اموال تملیکی برگزار شد، اظهار داشت: تشکل های دینی رکن اصلی کمک به فقرا و نیازمندان هستند.

وی افزود: در پویش دست های مهربان تشکل های دینی در تمامی مراسمات و مباحثی که همیشه در طول سال به وجود می آید پیشقدم و مؤثر بودند؛ چه در مراسمات، مناسک و شعائر و چه در حوادث و وقایع طبیعی مانند زلزله که پیش می آید؛ الحمدلله همیشه این تشکل های دینی پیشقدم و فعال و تأثیرگذار در عرصه ها بوده اند.

حجت الاسلام رازیانی بیان کرد: به همت و همیاری و کمک سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان اموال تملیکی کشور در راستای آن رسالت اجتماعی و در راستای محرومیت زدایی در مناطق محروم اقدام به تهیه بسته های پوشاک برای خانواده های نیازمند و فقرا کرده اند.

وی تصریح کرد: در اجرای طرح پویش دست های مهربانی و در این مرحله ۵۰۰ بسته پوشاک مهیا شده که این بسته ها بعضا کمی متفاوت هستند و ۶ تا ۷ قلم لباس اعم از بلوز، شلوار، کاپشن و وسایلی در این زمینه و یک جفت کفش و یک بسته لوازم التحریر به ارزش چهل میلیون ریال در هر کدام از این بسته ها تعبیه شده است که توسط تشکل های دینی و با همکاری کمیته امداد و سازمان بهزیستی بین افراد نیازمند شناسایی و توزیع می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسوول است
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی