Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامانه ثبت و مدیریت خدمات فن‌اوری اطلاعات بیمه کوثر با هدف مدیریت بحران در شرایط پیچیده، بررسی دقیق و سریع درخواست‌ها و نیز رصد به‌موقع تغییرات شبکه آغاز به کار کرد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، مدیرعامل شرکت در مراسم رونمایی از این سامانه، تصریح کرد: با آغاز به ‌کار این سامانه در واقع، خط تولید هوشمندسازی و مدیریت برخط کارها، درخواست‌ها و پیگیری‌ها، به شکلی روشمند و خودکار، در تمام ارکان بیمه کوثر اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید مشعلچی فیروزآبادی با تاکید بر نیاز به انگیزه جوانی به منظور پیاده‌سازی مطلوب این سامانه گفت: من از همه همکارانم، در هر جایگاهی، می‌خواهم با بهره‌گیری از قوه خلاقه و پرورش این نعمت گران‌بها، کمک کنند تا بتوانیم راهکارهای جدیدی برای حل مشکلات شرکت بیابیم و سامانه‌های فن‌اورانه شرکت را که بخشی از سیاست ما در بخش هوشمندسازی است کامل‌تر کنیم.

وی هوشمندسازی را بخش مهمی از فرایند کارها دانست که نه تنها صنعت بیمه بلکه همه کشور به آن نیاز دارد و افزود: ما در بیمه کوثر با همه توان در تلاش برای بهره‌گیری از امکاناتی هستیم که فن‌اوری روز به ارمغان آورده است زیرا باور داریم در دنیای امروز، کاراترین شیوه برای تسریع و تسهیل امور، بالابردن دقت و به تبع، ایجاد اطمینان و آرامش برای ذی‌نفعان از همین رهگذر حاصل می‌شود.

معاون فن‌اوری و توسعه زیرساخت بیمه کوثر نیز در این مراسم، خاطرنشان کرد: مقدمه پیاده‌سازی این سامانه به سال 1397 برمی‌گردد که به منظور پایش زیرساخت‌های شبکه در شرکت، «مرکز عملیات شبکه» (NOC) را راه‌اندازی کردیم.

محمدرضا مومنی با بیان اینکه در مرحله نخست این نرم‌افزار برای لینک‌های ارتباطی سراسر کشور و سرویس‌های با حساسیت بالا به ویژه سرویس بیمه‌گری اصلی شرکت که در اختیار شبکه فروش و خسارت است پیاده‌سازی شده و در ادامه روی تمامی تجهیزات سخت افزاری نیز پیاده خواهد شد، گفت: در سامانه سیمفا همه رخدادهایی که توسط «مرکز عملیات شبکه» اطلاع‌رسانی می‌شود به صورت تیکت درآمده است و به اطلاع ذی‌نفعان و کارشناسان نگهداری سیستم‌ها می‌رسد تا روند برطرف کردن مشکلات و پاسخ به درخواست‌ها به شکلی موثرتر و در روندی مسنجم‌تر انجام شود.

وی افزود: علاوه بر این، «سیستم مدیریت درخواست» نیز برای تسریع در حل مشکلات و مانع‌زدایی از روند پیگیری درخواست‌های مرتبط با بخش فناوری اطلاعات در این سامانه تعبیه شده است و در مرحله بعد مباحث مدیریت تغییرات نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه کوثر پول نیوز شبکه فروش پرداخت خسارت صنعت بیمه درخواست ها بیمه کوثر فن اوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۷۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت

پیرو برخی تماس‌های حاصله با تعدادی از شهروندان و درخواست مبالغی برای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت، مرکز امور مشتریان سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد که این سازمان برای ارائه خدمات به مردم از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند و این موضوع کلاهبرداری است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اخیراً شاهد این هستیم که برخی افراد در تماس با شهروندان، خود را به عنوان کارگزار یک شرکت بیمه‌ معرفی و با ادعای صدور "کارت هوشمند بیمه سلامت" و اعلام شماره حساب، اقدام به دریافت مبالغی از مردم برای صدور این کارت می‌کنند. این افراد مدعی هستند که با خرید این کارت هوشمند، شهروندان می‌توانند از مزایا و تخفیفاتی در هنگام دریافت خدمات تشخیصی و درمانی بهره‌مند شوند.

در همین راستا خبرنگار تسنیم پیگیر این موضوع از بیمه سلامت شد و مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در اطلاعیه‌ای به تسنیم اعلام کرد: «برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوء استفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند، این درحالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند بنابراین این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.»

فعالیت سامانه نسخ الکترونیک "بیمه سلامت" پایدار شد

این اطلاعیه تأکید می‌کند که «شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانیihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه 1666 تماس حاصل کنند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود