Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان که پس از دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پیگیری حادثه در محل معدن طزره حضور یافته بود به خبرنگار ایرنا گفت: هم‌اکنون آواربرداری از ۳۵ متر فضای باقیمانده تونل برای دستیابی به محبوسان معدن در حال انجام است.

اسماعیل غنیان افزود: از ابتدای زمان وقوع حادثه، نیروهای تخصصی و پشتیبانی معدن تلاش‌های متفاوتی را برای رسیدن به محل حادثه و کارگران محبوس شده انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود، ۲ مسیر از تونل اصلی و یک مسیر از سطح زمین ایجاد شده است که تاکنون از تونل اصلی ۲۵ متر و از تونل فرعی ۱۵ متر پیشروی صورت گرفته که با احتساب این میزان پیش‌روی، مسیر باقیمانده ۳۵ متر است. 

غنیان تصریح کرد: هم‌اکنون نیروهای تخصصی با تلاش در جهت امنیت کامل و جلوگیری از بروز حادثه دیگر در حال خارج کردن آوار موجود هستند که امیدواریم هرچه زودتر این قضیه به نتیجه برسد. 

وی اضافه کرد: مهم‌ترین موضوع، میزان باقی‌مانده از مسیر تونل است که در محل کانال قبلی و محل محبوس شدن ۲ کارگر است. 

غنیان اظهار داشت: باتوجه به پیچیدگی لایه امیدواریم با حفظ امنیت قوی و ادامه روند تخصصی آواربرداری با استفاده از تجهیزات ایمن، پیچیدگی لایه سبب ریزش مجدد نشود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: با توجه به نوع پیچیدگی لایه و شرایط موجود، در صورت عدم وجود اتفاق غیرمترقبه و ریزش مجدد تا سه روز آینده مسیر باقیمانده تونل تکمیل می‌شود که امیدواریم بتوانیم هر چه زودتر به افراد محبوس دست پیدا کنیم.

بنا بر کسب آخرین اطلاع میدانی خبرنگار ایرنا در محل حادثه، تلاش گروه های امدادی برای یافتن ۲ کارگر گرفتار در معدن شرکت زغال سنگ البرز شرقی طزره دامغان به همت ۱۵۰ نیروی تخصصی بدون وقفه ادامه دارد اما هنوز از وضعیت این ۲ نفر اطلاعی در دست نیست و نشانه ای رویت نشده است. 

اکسیژن رسانی به حادثه دیدگان به وسیله شیلنگ های مخصوص در داخل معدنِ ریزش کرده در حال انجام است. 

حادثه معدن زغال سنگ در حدود ساعت ١٢ ظهر روز شنبه ١١ اردیبهشت ماه در تونل شماره ٤٢ معدن بزرگ طزره از معادن چهارگانه شرکت زغال سنگ البرز شرقی در کارگاه استخراج k ١٣ پیشرو، هنگام استخراج و به دلیل ریزش ناگهانی سقف کارگاه رخ داد که در این حادثه ۲ نفر کارگر پیمانکاری شرکت به نام‌های میلاد روشنائی و سید اصغر افضلی دچار حادثه و محبوس شده اند. 

مجموعه معادن زغال سنگ البرز شرقی در منطقه طزره دامغان در مناطق سردسیر و کوهستانی جنوب رشته کوه‌های البرز و در فاصله ۵۰ کیلومتری شهرستان دامغان واقع شده است.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت کارگر زغال سنگ اختصاصی ایرنا مواد معدنی دامغان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت کارگر زغال سنگ وزارت صنعت معدن و تجارت کارگر زغال سنگ اختصاصی ایرنا مواد معدنی دامغان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اخبار کنکور کار و رفاه اجتماعی زغال سنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۸۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین، محمد خزایی روز یکشنبه افزود: جاده بندرعباس به حاجی آباد به منظور اجرای عملیات احداث پل زیرگذر سرخون (محدوده تقاطع سرخون کیلومتر ۲۱ تا ۲۲) از تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه جاری تا ۱۵ مرداد ماه از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ عصر مسدود است و کاربران جاده‌ای می‌توانند از مسیر انحرافی کنارگذر رفت و آمد کنند.

وی ادامه داد: محور بندرعباس به حاجی آباد محدوده تونل راهدار فداکار نیز به منظور عملیات بازسازی و مرمت این تونل واقع در کیلومتر ۱۰۲ تا ۱۰۳ این محور از تاریخ یک خرداد تا ۳۱ مرداد از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ عصر مسدود است و در این زمان آمد و شد وسایل نقلیه از مسیر برگشت حاجی آباد بندرعباس (تونل ۱۷ شهریور) به صورت ۲ طرفه امکان پذیر خواهد بود.

رییس اداره مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای هرمزگان با اشاره به اجرای عملیات بهسازی و تعریض بخشی از مسیر ورودی شهرستان بستک توضیح داد: محور بستک به لار محدوده تنگ بستک به چاهبنارد کیلومتر صفر تا ۲ از تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه جاری تا ۱۵ تیر ماه از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ عصر در محدوده اجرای عملیات مسدود است و رفت و آمد خودروهای عبوری از مسیر کنارگذر در مجاورت مسیر اصلی امکان پذیر خواهد بود.

خزایی از کاربران جاده‌ای و مسافران خواست با رعایت جوانب احتیاط و همکاری با راهداران از محدوده کارگاه‌های جاده‌ای تردد کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903055

دیگر خبرها

  • جزییات مرگ کارگر معدن زغالسنگ هشونی شهرستان کوهبنان
  • عکس‌| اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار!
  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • جزییات مرگ کارگر معدن زغال سنگ در دستگاه نقاله
  • مرگ کارگر معدن زغال سنگ در کرمان به دلیل نبود ایمنی کار (+ عکس)
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • جان باختن یک کارگر در معدن زغال‌سنگ هشونی کوهبنان
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات شهرستان داورزن نجات یافتند
  • جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل