Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری اریا- مدیرجهاد کشاورزی بابل از احداث کانال بتنی لاینینگ، مستطیلی و احداث پل فلزی و نصب لوله برای انتقال آب به مزارع به طول 2 هزار متر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابلسر، محسن علی‌گل‌زاده با اشاره به اینکه انتقال آب با لوله به مزارع یکی از طرح‌هایی است که می‌تواند در بهبود وضعیت کشاورزی نقش مؤثری داشته باشد، گفت: سال گذشته عملیات احداث کانال بتنی لاینینگ، مستطیلی و احداث پل فلزی و نصب لوله برای انتقال آب به مزارع کشاورزی به طول 2 هزار و 315 متر در 10 روستای بابل انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان بابل اعتبار هزینه شده را 11  میلیارد و 600 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و متوازن متمرکز اعلام کرد.

وی تصریح کرد: با اجرای پوشش بتنی کانال های اراضی تسطیح شده راندمان توزیع و انتقال آب افزایش یافته و هدررفت آب کاهش می یابد و مدیریت توزیع آب مناسب تر و از رشد علف های هرز جلوگیری می شو.

علی‌گل‌زاده با اشاره به نظارت مستمر کارشناسان امور فنی و زیربنایی این مدیریت بر اجرای طرح، اظهار کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و اعتلای کشاورزی، رسیدن به اهداف سازمانی، کشاورزی پایدار، توسعه بخش کشاورزی، رونق تولید و امنیت غذایی استفاده می شود.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: احداث 2 هزار متر کانال انتقال آب بابل انتقال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی ۱۰ مسکن در سوادکوه/ ۷ سردهنه در بابل آسیب دید

حسینعلی محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بارندگی روزهای گذشته در روستاهای مختلف استان از جمله در بخش بلده، سوادکوه، سیمرغ، میاندورود، نکا، تنکابن، نوشهر و چالوس و غیره آسیب زده است.

وی پی شستگی پل‌ها، رانش محور عباس آباد - رامسر، تخریب سردهنه های کشاورزی، آسیب به باغات توت فرنگی و شالیزارها و آبگرفتگی ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه را از جمله خسارت‌ها بیان کرد.

محمدی گفت: طغیان رودخانه‌های شش رودبار، تالار، سوادکوه و دوآب نیز منجر به بروز خسارت‌ها و آسیب‌هایی نظیر تخریب سردهنه های کشاورزی و آسیب به محصولات توت فرنگی وغیره شده است.

وی افزود: محور امیری در آمل دلیل ریزش سنگ مسدود شده که بازگشایی شده است وآسیب هفت سردهنه کشاورزی در بابل از دیگر مخاطرات بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران یادآور شد: بارندگی بهاری در مناطق مختلف استان سبب بروز خسارت‌هایی به بخش کشاورزی و باغی شده است.

کد خبر 6088465

دیگر خبرها

  • برداشت گل محمدی از باغات بابل
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل
  • کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • آبگرفتگی ۱۰ مسکن در سوادکوه/ ۷ سردهنه در بابل آسیب دید
  • نحوه رفع نشتی لوله آب که لوله کش‌ها به شما نمی‌گویند (فیلم)
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • ۵ راه حل ساده لوله کشی؛ از تعمیر نشتی لوله تا اتصال دو شیر به لوله آب (فیلم)
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه