Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان سابق تراکتور این تیم را برای پاس نشدن چک طلبش تهدید به شکایت به فیفا کرد.

به گزارش ایسنا، رشید مظاهری، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال و دروازه‌بان فصل گذشته تراکتور به دلیل نقد نشدن چک مطالباتش که از این باشگاه تبریزی و محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور گرفته بود، قرمزهای آذربایجان را تهدید به شکایت از فیفا و AFC کرد و پیشاپیش از هواداران تراکتور عذر خواهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مظاهری در صفحه شخصی‌اش گفت که با وساطت‌های فدراسیون فوتبال و نور شرق و به خاطر شادی دل هواداران تراکتور سعی کرده با فرصت دادن به مدیران این باشگاه، طلبش را دیرتر دریافت کند اما چک زنوزی نقد نشد و حالا این دروازه‌بان می‌خواهد برای دریافت طلبش به فیفا و AFC شکایت کند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رشید مظاهری تيم فوتبال تراكتور تيم فوتبال استقلال تهران دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۸۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!

آفتاب‌‌نیوز :

فارغ از نتیجه‌ای که روز گذشــته در دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال رقم خورد، ثبت تساوی بدون گل، به ســود حســین پورحمیدی، دروازه بان تیم تراکتور هم شد.

ماجرا از این قرار بود که قبل از بازی روز گذشته، سیدحسین حسینی و حسین پورحمیدی به ترتیب با ۱۴ و ۱۳ کلین شیت، صدرنشین جدول کلین شیت کنندگان لیگ بیست وسوم بودند و با توجه به تعــداد هفته‌های باقی مانده و فاصله‌ای که بین آن‌ها و علیرضا بیرانوند و محمدرضا اخباری با ۱۰ کلین شیت ایجاد شده بود، رقابت اصلی برای فتح این عنوان بین همین دو نفر خواهد بود.

روز گذشــته، سیدحسین حســینی دروازه بان و کاپیتان استقلال به دلیل محرومیت، فرصت حضور در دیدار با تراکتور را از دست داد و این بهترین شانس برای حسین پورحمیدی شد تا پس از درخشش در بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن، بار دیگر نمایشــی بدون اشــتباه مقابل اســتقلال داشته باشــد و با بسته نگه داشتن دروازه اش مقابل آبی پوشــان، با ۱۴ کلین شیت همسایه حسینی در صدر جدول شود.

نکته درخورتوجه اینکه پورحمیدی در سال ۱۴۰۳ فقط یک کلین شیت داشت و آن هم در جریان بازی برابر سپاهان بود. پس از این مسابقه، چهار بازی رسمی به انجام رسید و پورحمیدی موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش نشد. این چرخه، ولی روز گذشته به پایان رسید و پورحمیدی در کنار حسین حسینی قرار گرفت.

منبع: شرق

دیگر خبرها

  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • مناظره مدیران پرسپولیس و سپاهان درباره اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی
  • عذرخواهی پیرمرد هوادار طلایی پوشان / سپاهان: فرد توهین‌کننده به بانوان پرسپولیس لیدر ما نیست
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • واکنش تند مدیر پرسپولیس؛ حرف‌های پیرمرد پرحاشیه وقیحانه بود | سپاهان به جای شکایت بی‌جا عذرخواهی کند
  • مدیررسانه‌ای پرسپولیس: سپاهان به جای شکایت بیجا، عذرخواهی کند
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • محکومیت صبا آذرپیک با شکایت مجلس و برخی نمایندگان | جزئیات حکم