Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@21:35:36 GMT

انهدام باند سرقت گوشی تلفن همراه در ساوه

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۸۶۲۵

انهدام باند سرقت گوشی تلفن همراه در ساوه

سرهنگ عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  از دستگیری اعضای یک باند سرقت و اعتراف آنان به ۶۲ فقره سرقت منزل و گوشی تلفن همراه در شهرستان ساوه خبر داد.

سرهنگ عیسی آبادی گفت: در ماه‌های اخیر با اعلام گزارش‌هایی از سرقت منزل و گوشی تلفن همراه برخی از شهروندان در اماکن زیارتی در نقاط مختلف شهرستان ساوه، تمهیدات عملیاتی پلیس برای بررسی این سرقت‌ها با تشکیل تیمی تخصصی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس، سرنخ‌هایی از فعالیت یک باند ۳ نفره در این سرقت‌ها به دست آمد و ماموران انتظامی در اقدامات تخصصی موفق به شناسایی محل اختفای اعضای این باند شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به دستگیری هر ۳ عضو این باند در عملیات‌های جداگانه پلیسی بیان کرد: افراد دستگیر شده در بازجویی‌های پلیس به ۱۳ فقره سرقت منزل در بخش‌های "غرق آباد" و" نوبران"اعتراف کردند.

او ادامه داد: همچنین این افراد به ۴۸ فقره سرقت گوشی تلفن همراه در امامزاده "اسحاق" و امامزاده "سید علی اصغر" و دیگر اماکن زیارتی و یک مورد کیف قاپی طی چند سال گذشته در شهرستان ساوه اعتراف کردند.

سرهنگ عیسی آبادی با اشاره به پیگیری این پرونده گفت: پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا مخلان نظم و امنیت در جامعه آزادانه جولان دهند و از شهروندان درخواست می‌شود تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت منزل گوشی موبایل شهرستان ساوه گوشی تلفن همراه شهرستان ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید محمد موسوی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرمانده قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی فنی، تخصصی و گشت زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک سارق گوشی همراه را شناسایی و دستگیر کردند. موسوی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۸ فقره سرقت موبایل در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد. فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • انهدام باند قمار و شرط‌بندی آنلاین در گلستان
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر