Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان قرچک گفت: فعالان اقتصادی در خواست‌های خود را در سامانه «ستاد تسهیل» ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان قرچک به ریاست فرماندار و با حضور حبیبی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو و تولیدکنندگان با محوریت بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و رسیدگی به درخواست‌های سرمایه‌گذاران حوزه‌های صنفی، صنعتی، کشاورزی، دامپروری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برگزار شد.


بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در این جلسه گفت: با توجه به افزایش دما و کاهش منابع آبی در سال‌جاری و به منظور مصرف بهینه انرژی و کمک به بخش صنعت، هم شهروندان و هم ادارات بایستی در مدیریت و کاهش مصرف آب و برق همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: شهرک صنعتی و اداره صمت نیز بایستی به منظور اعمال صحیح برنامه‌های ابلاغی مدیریت مصرف، صنایع را اولویت‌بندی کرده و به اداره برق اعلام کنند.


خطیبی با تاکید بر ثبت درخواست ها در سامانه ستاد تسهیل، ادامه داد: درخواست‌های فعالان اقتصادی مرتبط با کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید، بایستی از طریق سامانه تسهیل به نشانی https://tashil.stsm.ir  ثبت شود.

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان توانست سال گذشته مشکل بسیاری از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران را مرتفع کند و این موضوع امسال نیز با قوت ادامه خواهد داشت و ادارات عضو کماکان باید همکاری لازم را در بحث پشتیبانی و رفع موانع داشته باشند.


فرماندار قرچک با اشاره به راه اندازی پرونده های راکد جهت واحدهای تولیدی در ادارات اظهار داشت:‌ پرونده‌های پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی نباید ابتر بماند و هیچ اداره‌ای حق ندارد در این خصوص وقت تلف کرده و یا سهل انگاری کند.برخی مشکلات واحدهای تولیدی بخصوص در موضوع تأمین برق باید در سطح استانی پیگیری شود که بر این اساس و بنا به درخواست واحدها، جلساتی با حضور مسئولان استانی و مدیران ادارات کل برگزار خواهد شد.


گفتنی است، در این جلسه مشکلات گلخانه‌داران روستای صالح آباد، یک واحد تولیدی پوشاک در شهرک صنعتی، کارخانه میهن نور و دیگر درخواست‌های سامانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح و راهکارهای قانونی برای رفع این مشکلات از سوی فرماندار صادر شد.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطیبی فرماندار قرچک ستاد تسهیل و رفع موانع تولید فعالان اقتصادی تسهیل و رفع موانع تولید واحدهای تولیدی ستاد تسهیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۸۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌

ایسنا/زنجان مدیر امور اجتماعی اداره‎‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تاسیس خانه‌های بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی در سال گذشته به ۱۴۵ واحد رسید که نسبت به سال پیش از آن رشد ۷ درصدی داشت.

سجاد اوجاقلو در گفت‌‍وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه بیش از ۹۵ درصد واحدهای تولیدی واجد شرایط در استان دارای خانه های بهداشت کارگری هستند، اظهار کرد: هم اکنون تعداد کمی از واحدهای تولیدی که مشمول راه‌اندازی خانه بهداشت هستند در استان باقی مانده است که تاسیس خانه بهداشت در آنها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به بهره‌مندی ۲۳ هزار و ۵۰۰ کارگر از خدمات خانه‌های بهداشت، ادامه داد: ارائه خدمات رفاهی و استراحتگاهی برای کارگران در شهرهای سیاحی و زیارتی جزو برنامه‌ها قرار دارد، چرا که ارائه خدمات رفاهی جزو نکات مورد تاکید است و در این راستا در سال گذشته به ۲۳۲۰ کارگر و خانواده‌هایشان خدمات ارائه شده است.
 
اوجاقلو با اشاره به ارائه خدمات ورزشی به کارگران نیز خاطرنشان کرد: تعداد خانه‌های فرهنگ کار افزایش داده شده است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشند. داشتن جامعه کارگری با نشاط و پویا بهره‌وری را افزایش می‌دهد و این نکته باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است
  • باید موانع از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداشته شود
  • باید موانع را از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداریم
  • رئیس قوه قضائیه در هرمزگان: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد