Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نصرالله بیگلری طی گفت‌وگویی  از وقوع حادثه رانندگی با ۲ کشته و یک مصدوم در کمربندی ساری خبر داد و اظهار کرد: ساعت حدود یک و ۲۰ دقیق بامداد امروز، در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کمربندی درونشهری ساری، بلافاصله ماموران گشت کلانتری ۱۳ ساری به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این حادثه یک خودروی سواری پراید با سه سرنشین ۱۹ تا ۲۰ ساله حین حین تردد در این محور با یک خودروی کامیون در این مسیر برخورد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران افزود: براثر این حادثه راننده خودروی پراید و دو سرنشین دیگر آن به شدت مجروح و با حضور عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

بیگلری در ادامه با بیان اینکه راننده خودروی پراید و یکی از سرنشینان آن به علت شدت صدمات و جراحت‌های وارده جان باختند، علت وقوع این حادثه را ناشی از عدم توجه به جلو از سوی راننده خودروی پراید عنوان کرد.

وی در پایان به رانندگان، توصیه کرد از هرگونه رفتاری از جمله خوردن و آشامیدن، صحبت با سرنشینان که موجب به هم خوردن تمرکز راننده و عدم توجه به جلو در حین رانندگی می‌شود جدا خوداری کنند.

*دستگیری ۳ مامورنما در نور 

داداش‌تبار فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری سه مامور قلابی و اخاذ حرفه‌ای با توقیف یک خودروی سمند خبر داد و گفت: ماموران نیروی انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر اخاذی سه مامورنما با استفاده از لباس کارکنان نیروی انتظامی و یک خودروی سمند، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، هر سه متهم را در بخش چمستان نور شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه خودرو متهمان رامتوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور با اشاره به دستگیری هر سه مامورقلابی عنوان کرد: ماموران انتظامی شهرستان نور،در بازرسی از خودروی توقیفی سمند سفید رنگ متعلق به متهمان، یک قبضه سلاح کلت قلابی، دو دستبد، مقداری مدارک و کارت شناسایی جعلی متعلق به نیروهای مسلح، مقادیری وجه نقداخاذی شده و سه دست لباس نیروی انتظامی با آرم و علایم و درجه را کشف کردند.

داداش‌تبار افزود: ماموران انتظامی متهمان دستگیر شده را پس از اعتراف و تشکیل پرونده به جرم  اخاذی با سوء استفاده از کارت جعلی و لباس کارکنان نیروهای مسلح به مرجع قضائی معرفی کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فرصت‌طلبی افراد معلوم‌الحال و مخلان نظم و امنیت جامعه، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بیگلری یک خودروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۷ صبح امروز گزارشی مبنی بر برخورد ۳ دستگاه خودروی پژو ۲۰۶، کامیون بنز و پراید در کیلومتر ۳۵ آزاد راه قزوین - تهران بعد از آمادگاه به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهدا آبیک همراه با ست نجات و آمبولانس جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: در این حادثه راننده خودروی پراید بر اثر شدت جراحات فوت کرد.

علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین