Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@00:52:46 GMT

شکوری:قرض‌های ما بر اساس درآمدهای دلاری است

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۹۱۱۸

شکوری:قرض‌های ما بر اساس درآمدهای دلاری است

با حضور جعفر سمیعی در راس مدیریت باشگاه پرسپولیس آنها همچنان با مشکلات مالی بزرگی درگیر هستند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از ۶ماه از حضور تیم مدیریتی جدید در پرسپولیس، آنها همچنان با مشکلات بزرگی در خصوص تامین منابع مالی همراه بوده‌اند و این در حالیست که گفته می‌شود تیم جدید مدیریتی نیز نتوانسته‌اند نسبت به تامین منابع مالی لازم به موفقیتی دست یابند و صرفا به دریافت قرض بسنده کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 موضوع مربوط به ادعای وعده کسب درآمد از سوی مدیران کنونی باشگاه به یکی از سوالات نشست خبری امروز باشگاه تبدیل شده که ابراهیم شکوری در واکنش به این موضوع و اینکه آیا آنها برنامه‌ای برای تامین منابع مالی خارج از دریافتی از کارگزاری دست یافته‌اند و چه برنامه‌ای برای آینده خواهند داشت، پاسخ خود را به این شکل ارائه داد: پیش از این توضیح داده بودیم. چیزی که مشخص است تیم مدیریتی جدید وارد ماجرا شده بود تمامی منابع و راه های درآمدی در اختیار کارگزار بود. دیگر فضای جدیدی وجود نبوده است. اگر درآمدی قرض گرفته شده بر اساس درامد دلاری است که در ای اف سی وجود دارد.

 

وی ادامه داد: در رابطه با اتفاقات شکایت گوا اتفاق افتاد ما به کارگزار اعلام کردیم که کلیه تبعات این ماجرا بر عهده کارگزار خواهد بود. این مساله با توجه به این بوده که تمامی فضا در اختیار کارگزار بوده است.

جعفر سمیعی ابراهیم شکوری پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جعفر سمیعی ابراهیم شکوری پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۹۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، آرشا شکوری سال گذشته به واسطه درخشش در تیم ملی نوجوانان در راه صعود به جام جهانی زیر ۱۷ سال و بازی در این رقابت‌ها چهره شد.

این دروازه‌بان که در این فصل به هوادار پیوسته بود، امسال کنار علیرضا حقیقی، گلر سابق تیم ملی به تمرین پرداخت و سرانجام پس از ۲۵ بازی لیگ و حذفی، علیرضا حقیقی با نیمکت نشینی استراحت می‌کند و آماده دیدار با نفت آبادان می‌شود و آرشا شکوری به میدان خواهد رفت.

شکوری جوان در بازی جام حذفی هوادار مقابل مس سونگون در ورزشگاه دستگردی نخستین بازی خود در رده بزرگسالان را با هوادار تجربه خواهد کرد‌.

دیگر خبرها

  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • پیدا و پنهان پول پاشی آمریکا برای مثلث نیابتی
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • سیاست ارزی غلط دلیل احساس نشدن درآمدهای سرشار نفتی و رشد اقتصادی در زندگی مردم
  • شاخص بازگشت درآمد به اصفهان ۴ تا ۸ درصد است/سهم ۶ هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی