Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی شکری، شهردار منطقه، تاب آوری در برابر بحران‌های پیش رو در شهر تهران را یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری برشمرد و افزود: در پانزدهمین سالگرد تاسیس سامانه ۱۳۷ و در راستای تحقق سه اصل سرعت، دقت و صحت، شهرداری منطقه ۱۳ اقدام به راه اندازی و تجهیز موتور فوریت‌های شهری ۱۳۷ کرد تا از این طریق، ناوگان خدمات رسانی در این منطقه تقویت و خدمات رسانی و رفع خطر محیط شهری را به کوتاه‌ترین زمان ممکن برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه، اولویت خدمات رسانی به شهروندان، رفع خطر و ایجاد راهی برای کوتاه کردن مسیرهای خدمات رسانی خصوصاً در بافت فرسوده است، راه اندازی موتور فوریت‌های شهری در منطقه ۱۳، این مسیر را هموارتر از گذشته کرد.

شهردار منطقه ۱۳ در خصوص مزیت‌های راه اندازی موتور فوریت‌های شهری ۱۳۷ افزود: با توجه به وجود بافت فرسوده در منطقه ۱۳ و اولویت رفع خطر در این نقاط به لحاظ دسترسی، این اقدام می‌تواند برای مسئله امداد رسانی در شرایط بحرانی گره گشا باشد.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی، کاهش هزینه‌ها و استفاده بهینه از امکانات از اهداف این طرح بوده است که منطقه ۱۳ با استفاده از پتانسیل موجود فرصت جدیدی برای خدمات رسانی به شهروندان ایجاد کرده است.

کد خبر 5204999

منبع: مهر

کلیدواژه: سامانه 137 موتور سیکلت شهرداری منطقه 13 شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا واکسن کرونا روز معلم سازمان تامین اجتماعی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قوه قضاییه بازنشستگان سازمان بهزیستی آزادی زندانیان پیش بینی وضعیت هوا پرونده قضایی خدمات رسانی راه اندازی منطقه ۱۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۹۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان باعث تضعیف حقوق شهروندان می‌شود و اتهام کم‌کاری را به سمت مدیریت شهری می‌برد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، علیرضا رحیمی محمودآبادی به همراه آرش یگانه شهردار منطقه ۷ و جمعی از معاونان و مدیران منطقه با توجه به درخواست شهروندان شهرک فرهنگیان از این محل بازدید کردند.

علیرضا رحیمی، عضو شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های متعدد شهروندان در خصوص زیرسازی و آسفالت معابر اصلی و فرعی شهری که جزو وظایف و دغدغه مدیریت شهری است، همکاری لازم از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان برای مهیا کردن زیرساخت‌های معابر انجام نمی‌شود که این کوتاهی باعث تضعیف حق شهروندان و اتهام‌زنی به مدیریت شهری می‌شود.

وی افزود: از دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شرکت آب و فاضلاب، اداره گاز و شرکت توزیع نیروی برق استان البرز انتظار می‌رود در راستای رفع دغدغه و مشکلات شهروندان و تکریم ارباب رجوع نهایت همکاری را با شهرداری کرج داشته باشند تا مدیریت شهری به سمت مدیریت یکپارچه حرکت کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به نبود فضای سبز مناسب در شهرک فرهنگیان، گفت: مدیریت شهری در راستای بالا بردن سطح رفاه اجتماعی و تزریق سلامت و نشاط به جامعه باید تمام تلاش خود را به کار گیرد و فضای سبز و رفاهی متناسب با ذائقه شهروندان آن منطقه از جمله کودکان، بانوان و سالمندان را ایجاد کند.

رحیمی تاکید کرد: احداث پارک و ایجاد فضای سبز و بازی برای کودکان، آسفالت خیابان‌های فرعی خیابان سنبل، تکمیل بلوار سنبل ۴ و زیرسازی و جدول‌گذاری معابر با توجه به درخواست شهروندان شناسایی شد و در دستور کار منطقه ۷ شهرداری کرج قرار گرفت.

کد خبر 749243

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز رفع شده است
  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد