Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@01:26:44 GMT

کشف و ضبط تاکسیدرمی ۱۲ گونه جانوری در خرم آباد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۹۲۲۸

کشف و ضبط تاکسیدرمی ۱۲ گونه جانوری در خرم آباد

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهرداد فتحی بیرانوند در این رابطه گفت : با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی استان لرستان، طی بازرسی از منزل یک نفر متخلف زیست محیطی تعداد ۱۲ جسد تاکسیدرمی شده حیوانات و جانوران وحشی کشف و ضبط و متخلف تحویل محاکم قضایی گردید.

فتحی بیرانوند اظهار داشت: نگهداری اجساد تاکسیدرمی شده جانوران و حیوانات در منزل بدون مجوز جرم محسوب شده و برای متخلف حبس و جریمه ناشی از ضرر و زیان به محیط زیست را برابر قیمت گونه زنده آن در پی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از مردم خواست از نگهداری تاکسیدرمی جانوران و حیوانات وحشی در منزل خودداری کنند و در صورت داشتن هرگونه تاکسیدرمی جانوران وحشی در منزل، آن را به موزه حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تحویل دهند.

مهرداد فتحی بیرانوند گفت: دوستداران محیط زیست می توانند تخلفات زیست محیطی را به سامانه ۱۵۴۰ گزارش دهند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام شود.

48

کد خبر 1511688

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۹۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان امروز ظهر (پنجشنبه) ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

وی سپس با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی زنجان
  • آشیانه ساختن پرستو‌های دریایی در تالاب بین المللی انزلی
  • مشاهده یک گله مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان
  • مشاهده ۴ راس مرال در جنگل های هیرکانی گیلان
  • ثبت تصویر ۴ راس مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان + فیلم
  • مشاهده ۴ رأس مرال در ارتفاعات جنگلی لنگرود + فیلم
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • رژیم صهیونیستی تاکنون از هیچ تجاوز و وحشی‌گری علیه مردم غزه دریغ نکرده است