Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@15:27:52 GMT

محفل قرآنی «ربیع‌ القرآن» در قزوین برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۹۲۷۲

محفل قرآنی «ربیع‌ القرآن» در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین ؛ فاطمه محمدبیگی،  مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین از برگزاری سراسری محفل قرآنی در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: همزمان با بیست و چهارمین روز از ماه مبارک رمضان، نشست محفل قرآنی «ربیع القرآن» با حضور علی غلامی، قاری ممتاز بین‌المللی استان قزوین و با اجرای محمد هادی ربیعی، کارشناس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در پلتفرم اسکای‌روم روز جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه، ساعت۱۸ برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: محفل قرآنی «ربیع القرآن» شامل تلاوت مجلسی قرآن کریم به همراه تفسیر کوتاه و مسابقه چهارگزینه‌ای از تفسیر ارائه شده ویژه خانواده‌های شرکت‌کننده در این برنامه قرآنی است.
محمدبیگی هدف از برگزاری این محفل معنوی را توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق باورهای دینی در خانه و خانواده دانست و افزود: این برنامه به صورت مجازی در پلتفرم اسکای روم به نشانی «https://www.skyroom.online/ch/tehranpl.ir/quran» برگزار می‌شود.
محمدبیگی اظهار کرد: علاقه‌مندان تا ۲۴ساعت پس از پایان برنامه می‌توانند با ارسال پاسخ صحیح به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۴۵۰۱۸ در این مسابقه شرکت کنند که به برگزیدگان جوایزی اهدا می شود.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین خاطر نشان کرد: ویژه‌برنامه «ربیع القرآن» به صورت زنده از صفحه اینستاگرام اداره‌کل کتابخانه های عمومی استان تهران به نشانی Instagram.com/tehranplir و فضاهای مجازی استان‌ها پخش می شود ، گفت: استان قزوین، ۱۷اردیبهشت ماه مصادف با ۲۴رمضان میزبان برگزاری این محفل مجازی قرآنی می شود.

48

کد خبر 1511692

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین استان قزوین محفل قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تا دهم ربیع‌الاول ساختمان در دست احداث استانداری لرستان تکمیل و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری استان در این ساختمان مستقر شود.

ابوطالب شفقت امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در بازدید از ساختمان جدید استانداری لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ساختمان به دلیل نبود منابع اعتباری زمان زیادی صرف احداث آن شده و برای تکمیل به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی اضافه کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان مسئول این پروژه است و از امروز تا حداکثر دهم ربیع الاول فرصت دارند تا این پروژه را تکمیل و در آن مستقر شود.

استاندار لرستان یادآور شد: در این ساختمان نواقص معماری وجود دارد که نیاز است با کمترین هزینه و تغییرات، اصلاح معماری در آن صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • طرح قرآنی «حیات طیبه» برگزار می‌شود