Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@04:15:33 GMT

ساعات بازی ایران در مقدماتی جام جهانی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۹۴۸۱

کنفدراسیون فوتبال آسیا ساعت بازی‌های مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ را مشخص کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  زمان بازی‌ تیم‌های حاضر در مرحله مقدماتی در حالی اعلام شده که تیم ملی ایران باید در ساعات گرم دو شهر ریفا و محرق به مصاف حریفان برود.

آنطور که در وبسایت کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده، برای گروه ایران بازی‌ها در ساعت های ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی زمان‌هایی قبل از غروب آفتاب که گرمای شدیدی در بحرین حکم فرماست.

بازی اول تیم ملی ایران ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه المحرق برابر هنگ کنگ خواهد بود. بازی دوم ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه ملی بحرین در ریفا مقابل تیم میزبان انجام می‌شود. بازی سوم در ورزشگاه خلیفه و از ساعت ۱۷:۳۰ برابر کامبوج برگزار خواهد شد و دیدار نهایی نیز ساعت ۱۹:۳۰ در استادیوم خلیفه مقابل عراق خواهد بود.

نکته مهم این‌که دمای هوا در ریفا و محرق ساعت ۱۷ به حدود ۳۳ درجه سانتی گراد می‌رسد و احتمالا این عدد در خرداد ماه بیشتر از این هم خواهد بود و مشخص نیست که چرا‌ ای اف سی بازی را به ساعات انتهایی شب و زمان خنک بودن هوا موکول نکرده است.

تیم ملی ایران در حالی ۴ بازی خود را انجام خواهد داد که برای صعود به شکست ناپذیری و حداقل ۳ پیروزی نیاز دارد. این دیدار‌ها از روز ۱۳ تا ۲۵ خرداد خواهد بود. برچسب ها: فوتبال ، تیم ملی ، مرحله مقدماتی ، جام جهانی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی مرحله مقدماتی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۹۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته گذشته جام حذفی را از دست داد و حالا تمام چیزی که برای سرخ‌ها باقی‌مانده کورس قهرمانی با استقلال است.

پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل، در این هفته میزبان تیم است که یکی از دو شکست فصلش را رقم زده و حالا پیروزی برابر حریف دیرینه اصفهانی از نان شب برای پرسپولیسی‌ها واجب‌تر شده است.

بلیت فروشی این بازی در ابتدا قرار بود توسط سهامدار جدید پرسپولیس رایگان شود اما با مخالفت سازمان لیگ بلیت‌های ۳۰۰، ۱۰۰ و ۵۰ هزار تومانی ارائه شد و جالب اینکه با این حال در آخرین ساعات دوشنبه حدود پنجاه هزار بلیت فروخته شد.

حالا هواداران پرسپولیس امیدوار هستند طی ساعات آینده ظرفیت جدیدی از طرف سایت بلیت فروشی ارائه شود تا ورزشگاه آزادی جمعیتی بی سابقه را به خود ببیند.

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • وضعیت جوی قم در ۲۴ ساعت آینده
  • برنامه جام‌جهانی تیراندازی اعلام شد
  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود