Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@15:10:57 GMT

قیمت گران ترین میوه های بازار

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۹۵۲۸

قیمت گران ترین میوه های بازار

هرکیلو زردآلو در بازار با قیمت حدود ۹۰ هزارتومان، گوجه سبزبا قیمت۷۰ تا ۱۰۰ هزارتومان و توت فرنگی با قیمت هرکیلو حدود۵۰ هزارتومان در حال حاضر گرانترین میوه های فصل موجود در بازار هستند. ناطقان: بر اساس مشاهدات میدانی از برخی از خرده فروشی های سطح شهر تهران قیمت هرکیلو موزحدود ۳۰ هزارتومان، سیب قرمز ۱۹ هزارتومان، سیب زرد ۲۲هزارتومان، هندوانه ۴۹۰۰ تومان، پرتقال۱۸هزارو۵۰۰ تومان، خیار ۱۰ تا ۱۳ هزارتومان، گوجه فرنگی ۷۹۰۰ تا ۱۰ هزارتومان، پیاز زرد۴۹۰۰ تومان، پیاز سفید ۵۵۰۰ تومان، سیب زمینی ۵۶۰۰ تومان، ملون۸۰۰۰تومان، شاه پسند۹۰۰۰ تومان، توت فرنگی ۵۰ هزارتومان، زرد آلو ۹۰ هزارتومان، گوجه سبز ۷۰ تا ۱۰۰ هزارتومان و پرتقال تامسون ۱۴هزارو۵۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!






براساس کشف قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی در میدان مرکزی میوه و تره بار قیمت هرکیلو توت فرنگی جیرفت۱۵تا ۳۰ هزارتومان، توت فرنگی گلخانه۳۰ تا ۴۵هزارتومان، خیاررسمی ۵۰۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان، سیب زرد دماوند ۱۲ تا ۱۶هزارتومان و لبنانی۹۰۰۰ تا ۱۵ هزارتومان، سیب قرمز دماوند۴۰۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان و مراغه۸۰۰۰ تا ۱۱ هزارتومان، شاه پسند ۴۰۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان، طالبی ۴۰۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان، گوجه سبز برغان۴۰ تا ۸۰ هزارتومان، گوجه سبز شمال۱۵تا ۳۵ هزارتومان، ملون۴۰۰۰ تا ۷۰۰۰ هزارتومان، موز ۲۲ تا ۲۴ هزارتومان، هندوانه ۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان، گوجه فرنگی بوته رس ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان، انواع پیاز۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، سیب زمینی ۲۵۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان، فلفل دلمه ۴۰۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان و کاهو ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان است که با احتساب سود ۳۵درصدی در خرده فروشی ها به فروش می رسد.

در میادین میوه و تره بار نیز قیمت هرکیلو گوجه فرنگی بوته‌ای ۵۹۰۰ تومان،  گوجه فرنگی گلخانه‌ای  ۶۲۰۰ تومان،  فلفل دلمه سبز ۸۵۰۰ تومان، سیب زمینی نو ۴۷۰۰ تومان، خیار رسمی و رویال ۴۸۰۰ تومان،  خیار کوتاه ۵۳۰۰ تومان، پیاز قرمز  ۴۸۰۰ تومان،  پیاز سفید هر کیلوگرم ۳۹۰۰ تومان، پیاز زرد هر کیلوگرم ۲۸۰۰ تومان، کاهوی ‌پیچ سالادی ۴۹۰۰ تومان،  کاهوی رسمی پاک‌کرده  ۵۵۰۰ تومان، توت فرنگی ۲۹ هزارو۵۰۰ تومان، خربزه و ملون ۵۹۰۰ تومان، سیب زرد هر کیلوگرم ۱۱۵۰۰ تومان، سیب قرمز ۸۳۰۰ تومان، طالبی۸۵۰۰ تومان، گوجه سبز هر کیلوگرم ۴۷ هزار تومان، هندوانه  ۳۶۵۰ تومان و موز۲۵هزار و۳۰۰ تومان است.

منبع: عصر ایران برچسب ها: گران ، ناطقان ، بازار ، دلار ، میوه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: گران ناطقان بازار دلار میوه قیمت هرکیلو گوجه فرنگی توت فرنگی گوجه سبز تا ۷۰۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۹۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید گوجه فرنگی به ۳۰۰ هزار تن می‌رسد

حسین اصغری گفت: طی برنامه‌ریزی و مشورت با استان‌ها، پروژه افزایش تولید در مناطق جنوبی کشور از طریق افزایش سطح زیر کشت و عملکرد تولید در واحد سطح و پروژه نگهداری مزارع تولید تابستانه در استان‌های نیمه شمالی کشور برای تولید پاییزه گوجه‌فرنگی در دستور کار این دفتر قرار گرفته است.

به گفته او، انتظار داریم با اجرای این دو پروژه حدود ۳۰۰ هزار تن گوجه‌فرنگی در فصل پاییز با هدف تامین نیاز بازار داخلی و خارجی تولید شود.

اصغری ادامه داد: در پروژه نگهداری مزارع تولید تابستانه گوجه‌فرنگی در استان‌های نیمه شمالی کشور، تلاش می‌کنیم بخشی از تولید به فصل پاییز منتقل شود.

او  افزود: توسعه کشت داربستی گوجه‌فرنگی در استان‌های شمالی کشور مانند قزوین، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی از آذر ۱۴۰۲ پیگیری می‌شود، از این رو برای توسعه کشت داربستی این محصول حداقل باید در سطح یک هزار هکتار کار کنیم که هم اکنون هم نمونه‌های موفقی از کشت داربستی در استان‌های قزوین و بخشی از استان فارس داریم.

او افزود: علت تاکید بر توسعه کشت داربستی گوجه‌فرنگی این است که با افزایش تولید، قیمت را کنترل کنیم.

اصغری ادامه داد: برای تولید گوجه‌فرنگی در کشت داربستی، از ارقام فضای باز استفاده می‌شود هرچند که ارقام مشترک و دومنظوره فضای باز و گلخانه‌ای هم داریم.

او توسعه کشت گوجه‌فرنگی در فضای باز در مناطق مستعد با هدف افزایش تولید را از دیگر برنامه‌های این دفتر اعلام کرد و گفت: استان‌هایی مانند هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس، بوشهر و خوزستان برای افزایش سطح زیرکشت گوجه‌فرنگی اعلام آمادگی کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • تولید گوجه فرنگی به ۳۰۰ هزار تن می‌رسد
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!