Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده مرزبانی ناجا از کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان در منطقه مرزی سراوان و میرجاوه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از پایگاه خبری پلیس،  سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح امام حسن مجتبی(ع) مبنی بر کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه تجاوز به حریم ایران اسلامی و همچنین جلوگیری از ورود هرگونه اتباع بیگانه به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونای هندی به داخل کشور، مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ‌هایی از قصد عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر برای ورود به خاک کشور در منطقه مرزی جالق دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان مشخص شد و مرزداران دلاور هنگ مرزی سراوان در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان موفق شدند، محموله مواد مخدر را کشف کنند.

وی تصریح کرد: قاچاقچیان که قصد داشتند مواد مخدر را در فرصتی مناسب وارد کشور کنند به محض مشاهده مرزداران، اقدام به تیراندازی به سمت مرزداران کرده که مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرده که به علت حجم زیاد آتش مرزداران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته، عرصه را بر خود تنگ دیده و با برجا گذاشتن محموله موادمخدر از محل متواری شدند.

جانشین فرمانده ناجا: طرح‌های مقابله با هنجار‌شکنان تشدید خواهد شد / ایران رکود تاریخی کشفیات مواد مخدر ‌دنیا را شکست‌کشف یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان/ دو قاچاقچی دستگیر شدندکشف محموله بزرگ مواد مخدر در استان کردستان به روایت تصویر

سردار گودرزی اظهار داشت: مرزداران مجاهد هنگ مرزی سراوان در این عملیات موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت، 984 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل 852 کیلوگرم تریاک، 116 کیلوگرم مرفین و 16 کیلوگرم شیشه را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا به یک عملیات موفقیت‌آمیز دیگر توسط مرزداران هنگ مرزی میرجاوه نیز اشاره کرد و افزود: پس از چندین شبانه‌روز کار اطلاعاتی و برنامه‌ریزی عملیاتی، مرزداران هنگ مرزی میرجاوه موفق شدند در منطقه مرزی تهلاب، 266 کیلو و 500 گرم موادمخدر از نوع مرفین را کشف کنند.    

وی ضمن تقدیر از همکاری خوب نهادهای امنیتی و اطلاعاتی گفت: دشمنان نظام مقدس ایران اسلامی باید بدانند، امروز مرزداران بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هرگونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و همواره با چشمانی تیزبین، امنیتی مثال‌زدنی را برای امت اسلامی در سرحدات کشورمان به ارمغان خواهند آورد.

انتهای پیام/391/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر قاچاق مواد مخدر سیستان و بلوچستان پلیس مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر قاچاق مواد مخدر سیستان و بلوچستان فرمانده مرزبانی ناجا مرزی سراوان مواد مخدر هنگ مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۹۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان‌غربی از کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه توسط مرزبانان هنگ مرزی ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سردار محمد احمدی، امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه طی ایست بازرسی در محور مرزی سرو به ارومیه، به یک دستگاه خودرو مشکوک و سریعاً آن را متوقف کردند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه که در بخش مختلف خودرو جاسازی شده بود، شدند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه راننده خودرو از محل متواری شد، گفت: تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهم و سایر متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 749600

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • جزئیات جدید از شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه + تصویر
  • جزئیات نحوه شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد