Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@13:42:33 GMT

نکات مهم در خرید آب تصفیه کن خانگی اصل

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۹۶۸۴

نکات مهم در خرید آب تصفیه کن خانگی اصل

برای خرید یک دستگاه تصفیه آب معیار های مختلفی را باید در نظر گرفت. کیفیت، نوع روش تصفیه، برند دستگاه و قیمت از نکات اصلی و مهمی هستند که در هنگام انتخاب دستگاه باید به آن توجه نمود. برند های زیادی در بازار وجود دارند که هر کدام بنا به کارایی که دارند دارای قیمت متفاوتی نیز می باشند. برای انتخاب بهتر آن ها باید شناخت نسبی در رابطه با هر یک از این دستگاه ها داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب برند های معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی و بهترین مدل های آن را بررسی می کنیم و سپس راهنمای خرید آن ها را نیز توضیح خواهیم داد تا بتوانیم پاسخگوی سوالات شما باشیم.

برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی

این که دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه سوال بسیاری از خریداران است. برای پاسخ به این سوال لازم است بگوییم که در حال حاضر بهترین دستگاه ها ی تصفیه آب از نظر کیفیت و قیمت ساخت تایوان می باشند. تایوان سابقه ی بسیار طولانی در تولید آب تصفیه کن های خانگی دارد و در انواع مختلفی آن ها را به بازار عرضه کرده است. این دستگاه ها تحت لیسانس آمریکا می باشند و هماهنگ با استاندارد ها ی جهانی ساخته می شوند. دستگاه تصفیه آب تایوانی به دلیل مقرون به صرفه بودن و کارایی و عملکرد قوی در همه جای دنیا معروف است و طرفداران زیادی دارد.

سه برند سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو برند های معتبر دستگاه تصفیه آب می باشند که ساخت کشور تایوان هستند. سافت واتر و سی سی کا از قدیمی ترین کمپانی ها در زمینه ساخت تصفیه آب خای خانگی می باشند که در ایران نیز طی ده سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. این دو برند تایوانی به دلیل دارا بودن بهترین فیلتر ممبران مارک آمریکایی در جذب املاح مضر آب بسیار قوی هستند و به خوبی سختی آب را کاهش می دهند و آب را شیرین می کنند. هم چنین با حفظ مواد معدنی آب خواص مفید آن را نیز نگه می دارند. دستگاه های 6 مرحله ای، قلیایی کننده آب، فرابنفش و اکسیژن ساز از جمله تولیدات این دو برند هستند. سافت واتر همواره به دلیل قیمت بسیار مناسب طرفدار زیادی دارد و سی سی کا نیز که می توان آن را بهترین برند دسگاه تصفیه آب معرفی کرد، قطعات دستگاه هایش را خودش تولید می کند که از بهترین متریال هستند و کیفیت بسیار خوبی دارند.

آکوا پرو سابقه ای کمتر از دو برند قبلی دارد و نزدیک به 30 سال است که در این حوزه مشغول به فعالیت است و به دلیل پیشرفته بودن دستگاه هایش شهرت دارد. دستگاه تصفیه آب آکوا پرو پمپ قدتمندی دارد که بی صدا و لرزش است و مخزن آن از بهترین نوع آنتی باکتریال می باشد. فیلتر ها ی کربنی آن کاملا گیاهی هستند و در از بین بردن آلاینده های آب قدرت زیادی دارند. این برند دستگاه های 6 الی 9 مرحله ای تولید کرده که در نوع خود از حرفه ای ترین آب تصفیه کن ها در دنیا می باشند و به دلیل طراحی ای که داشته اند نصب راحتی دارند و تا سال های زیادی برای شما کار خواهند کرد.


بهترین انواع تصفیه آب خانگی

تفاوت میان دستگاه های تصفیه آب به دلیل سیستم های مختلفی است که برای تصفیه در آن ها استفاده می شود. اسمز معکوس، اولترا فیلتراسیون و قلیایی از بهترین انواع تصفیه آب خانگی می باشند که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد.

اسمزمعکوس

اسمز معکوس بهترین روش برای تصفیه آب می باشد که تاثیر بسیار زیادی در از بین بردن شوری آب دارد. این روش می تواند تا 99 درصد آلاینده ها و املاح آب را از بین ببرد و سختی آب را کاهش دهد. اسمز معکوس که توسط پمپ دستگاه و فیلتر ممبران انجام می شود، با اعمال فشار زیاد به آب، ناخالصی های آن در فیلتر ممبران به دام می افتد و آب تصفیه شده از آن خارج می شود. دستگاه های اسمز معکوس فیلتر های متنوعی دارند که هر کدام وظیفه ی حذف قسمتی از آلاینده های آب را بر عهده می گیرند و هر چه تعداد این فیلتر ها بیشتر باشد کیفیت آب خروجی دستگاه نیز بهتر خواهد بود.

اولترافیلتراسیون

دستگاه های اولترا فیلتراسیون بر خلاف اسمز معکوس یک دستگاه بدون پمپ و مخزن می باشند که تنها با فشار خود آب عمل تصفیه را انجام می دهند. این دستگاه که دارای چند فیلتر است در از بین بردن رسوبات و آلودگی ها ی میکروبی آب عملکرد فوق العاده ای دارند. اما به دلیل منافذی که دارند املاح و آلاینده های ریز آب را حذف نمی کنند. به همین دلیل نمی توانند سختی آب را کاهش دهند. اولترا فیلتراسیون بیشتر مناسب آب هایی است که رسوبات زیادی داشته باشد و سختی آب کم باشد. به دلیل تجهیزات کم و کوچک بودن این دستگاه نسبت به سایر آب تصفیه کن ها قیمت مناسب تری دارد.

 

قلیایی

دستگاه تصفیه آب قلیایی یکی از پر کاربرد ترین دستگاه هایی است که در چندین سال اخیر مورد توجه قرار گرفته است. اهمیت این دستگاه به این دلیل است که در روش اسمز معکوس تمام مواد معدنی آب حذف و سختی آب تا حد زیادی کاهش می یابد و این امر باعث می شود که آب اسیدی شود. Ph مناسب آب آشامیدنی بالای عدد 8 می باشد که به آن آب قلیایی می گویند. این دستگاه با افزودن مواد معدنی به آب، سختی آن را تا اتدازه ای که برای بدن مضر نباشد بالا می برد تا آب اسیدی نباشد. این نوع آب برای بدن بسیار مفید است و اسید موجود در بدن را کاهش می دهد.

 

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

با توجه به توضیحاتی که دادیم برای پاسخ به این سوال که چه دستگاه تصفیه آبی بخریم نیازمند توجه به نکاتی مهم در خرید آن هستیم. مشاوره خرید از شرکت ها و نمایندگی ها ی معتبر کمک زیادی به شما خواهد کرد. شناختن آلودگی های آب منطقه ی سکونت در انتخاب نوع روش تصفیه آب تاثیر زیادی دارد. اگر سختی آب زیادی دارید و کاهش آن برایتان مهم است، تنها دستگاه های اسمز معکوس برای شما مناسب خواهد بود. نوع دستگاه نیز در قیمت آن موثر است. به طور مثال دستگاه های زیر سینکی به این دلیل که قابل مشاهده نیستند و سرو صدای زیادی ندارد گزینه ی مناسبی برای هر خانه ای است.

برند دستگاه و کیفیت آن نکته بسیار مهمی در راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی می باشند که حتما باید به آن توجه کنید. دستگاه اصل و معتبر دارای علائم استاندارد، تجهیزات کامل و گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد که از طرف شرکت مربوطه به شما داده خواهد شد. قیمت دستگاه تصفیه آب اصل نیز بالا تر از دستگاه های تقلبی می باشد و به همین دلیل کیفیت دستگاه را اولویت قرار دهید نه قیمت. با یک دستگاه تصفیه آب اورجینال به راحتی تا سال های طولانی از بیماری ها و مشکلات آب آلوده دور خواهید ماند و سلامت خود را تضمین خواهید کرد.

لینک کوتاه: asriran.com/003HbS

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دستگاه تصفیه آب خانگی آب تصفیه کن اسمز معکوس آلاینده ها دستگاه ها سختی آب ی معتبر ی تصفیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۹۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ فارسی گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران نیروی انتظامی مراغه در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون باری فوتون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۷۵ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بود را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به اینکه کارشناسان امر ارزش تقریبی این محموله را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با عوامل قاچاق از شهروندان خواست موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi