Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس که با موضع تند هواداران همراه بود، اکنون بار دیگر شایعاتی درباره بازگشت مدافع سابق سرخ‌ها شکل گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شایعات زیادی درباره بازگشت شجاع خلیل زاده به ایران و بازی در پرسپولس شنیده می‌شود. شجاع خلیل زاده در ابتدای فصل جاری با توجه به اختلاف نظر با مدیران وقت این باشگاه، قرارداد خود را فسخ کرد و پیشنهاد الریان قطر را پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمال بازگشت شجاع به پرسپولیس با توجه به جدایی احتمالی محمدحسین کنعانی زادگان از این تیم در پایان فصل به شکل مبهمی دنبال می‌شود و باید دید مدیران باشگاه و کادرفنی این تیم چه نظری خواهند داشت و آیا برنامه‌ای برای بازگشت دوباره شجاع خلیل زاده به این باشگاه وجود دارد؟

ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در این زمینه گفت: با توجه به اینکه شجاع در هتلی بود که تیم ما در آن مستقر بودند، این شایعه شکل گرفت. اما تیم پرسپولیس در هتل خود کاملا قرنطینه بود. هیچ بازیکنی قادر به ورود به محدوده نبود. هیچ بحثی درباره آقای شجاع خلیل زاده و حضورش در تیم ما در فصل آینده تا به این لحظه مطرح نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس شجاع خلیل زاده محمد حسین کنعانی زادگان شجاع خلیل زاده بازگشت شجاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود

محمدعلی حاتمی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه استان یزد محور تحقیق و توسعه شتر تک کوهانه کشور و منطقه است، اظهار کرد: با توجه به اهمیت شتر در سند تحولی یزد نوین و نامگذاری سال ۲۰۲۴ به نام شتر، تکمیل زنجیره ارزش این حیوان ارزشمند در آینده دامی کشور اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: اولین کنگره بین المللی شتر کشور در استان یزد، در شهرستان بافق با حضور نخبگان، اندیشمندان و محققانی از ایران و سایر کشورها در شهریور ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

حاتمی زاده عنوان کرد: نشست کمیته فنی شتر کشور با موضوع الزامات ایجاد شترداری اکولوژیک با بهره مندی از ظرفیتهای ملی و بین المللی و برنامه ریزی برگزاری کنگره بین المللی شتر کشور با حضور رئیس مرکز اصلاح نژاد دام و سایر مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهرستان بافق برگزار می شود.

گفتنی است؛ در حاشیه این نشست مجموعه گردشگری کشاورزی پرورش شتر، دام کهن دژ واقع در روستای فهرج افتتاح خواهد شد.

کد خبر 6086508

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • واکنش معنادار و خاص ضرغامی به بازگشت دوباره گشت ارشاد را ببینید
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری