Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@21:50:15 GMT

روبات کشاورز علفهای هرز را جدا می کند+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۹۷۱۰

روبات کشاورز علفهای هرز را جدا می کند+فیلم

‍‍‍‍‍‍

یک ماشین رباتیک با فناوری لیزر می تواند علف های هرز را از سایر گیاهان در زمین های کشاورزی جدا کند.

 یک شرکت روباتیک از نسل سوم روبات های حذف خودکار خود رونمایی کرد.

این روبات که مخصوص حذف کردن علفهای هرز از زمین های کشاورزی است، با استفاده از هوش مصنوعی (AI) و فناوری لیزر پرقدرت کار می کند.

گرچه علف کش های شیمیایی می توانند علف های هرز را به طور موثری از بین ببرند اما می توانند همزمان آب را نیز آلوده کرده و به سلامت خاک آسیب برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر کشاورزان نیز می توانند علف های هرز را با دست خود بچینند اما این کار طاقت فرسا است و کمبود نیروی کار در حال حاضر یک مشکل مهم در صنعت کشاورزی است./مهر

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

روبات کشاورز با لیزر علفهای هرز را جدا می کند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب دانشجویان توسط صاحبان صنایع از طریق سامانه سیب

ایسنا/بوشهر رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل صمت استان بوشهر گفت: صاحبان صنایع استان جهت جذب دانشجویان بورسیه می‌توانند از طریق سامانه سیب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام کنند.

محمدرضا صادقی افزود: صاحبان صنایع، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی استان به منظور بورس دانشجویان دانشگاه‌ها در کلیه مقاطع تحصیلی از زمان کنکور یا در حین تحصیل می‌توانند با مراجعه به سامانه سیب به آدرس https://sib.saorg.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

صادقی عنوان کرد : طبق این فراخوان کلیه صاحبان صنایع جهت جذب دانشجویان در حین تحصیل در کلیه مقاطع می‌توانند تا 30 اردیبهشت ماه 1403 نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه سیب اقدام نمایند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، وی بیان کرد: کلیه صنایع در خصوص جذب دانشجویان نو ورود از طریق کنکور سراسری در مقطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت ماه 1403 درخواست‌های خود را در سامانه سیب وزارت علوم ثبت کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • کمبود این ویتامین‌ها، دلیل شدت شوره سر!
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • جذب دانشجویان توسط صاحبان صنایع از طریق سامانه سیب
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • فروش میلیون دلاری شاهکار ناتمام
  • (ویدئو) تصاویر روباتی که حرکاتش شما را انگشت به دهان می کند!
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم