Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@14:34:55 GMT

‌۵۰ درصد ‌افراد بالای ۸۰ سال در خوزستان واکسینه شدند‌

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۰۰۷۰

‌۵۰ درصد ‌افراد بالای ۸۰ سال در خوزستان واکسینه شدند‌

گروه استان‌ها ـ دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، آمار تفکیکی واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال را در استان خوزستان اعلام کرد که بیشترین آمار به اهواز و کمترین هم به شهرستان کارون متعلق بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اهواز، معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اعلام آمار تفکیکی از واکسیناسیون عمومی افراد بالای 80 سال در استان خوزستان از واکسینه شدن نزدیک به 49 درصد از این افراد خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این آمار، از میان جمعیت 33 هزار و 231 نفر افراد بالای 80 سال، 13 هزار و 309 نفر واکسینه شدند که مرکز بهداشت شرق اهواز با 67 درصد و مرکز بهداشت کارون با 25 درصد واکسیناسیون به ترتیب بیشترین و کمترین میزان مراجعه جهت تزریق واکسن در استان خوزستان هستند.

همچنین از لحاظ کمی، مرکز بهداشت شرق اهواز با تزریق به  3 هزار و 136 نفر از افراد بالای 80 سال بالاترین میزان واکسیناسیون را داراست و مرکز بهداشت رامشیر با 134 نفر کمترین میزان واکسیناسیون را تاکنون داراست.

در این آمار منتشر شده از سوی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز، مرکز بهداشت شرق اهواز با داشتن بیش از 5 هزار نفر از جمعیت بالای 80 سال در محدوده خود در جایگاه اول جمعیتی قرار دارد و شهرستان دهدز با 440 نفر کمترین میزان این جمعیتی را دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 17 اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت تزریق واکسن افراد بالای 80 سال اعلام کرد و از عدم تمدید این مهلت به صورت احتمالی خبر داد. 

انتهای پیام/341/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی افراد بالای 80 سال مرکز بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور قشر‌های مختلف مردم قدرشناس، پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد. 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: این جانباز سرفراز در یکم فروردین سال ۱۳۴۳ متولد شد و در ۲۵ آذر ماه ۱۳۶۱ بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن بعثی در منطقه عملیاتی جنوب به درجه جانبازی نائل آمد. 

حسن نورانی افزود : جانباز شهید سیلاوی در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ پس از سال‌ها تحمل جراحات ناشی از دوران جنگ تحمیلی به همرزمان شهیدش پیوست.

استان خوزستان در دوران دفاع مقدس ۲۴ هزار شهید والامقام را تقدیم کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • ارائه خدمات ضروری به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در افغانستان
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز