Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:27:26 GMT

خداحافظی غیررسمی لوکاس واسکز با هواداران رئال

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۰۱۵۲

خداحافظی غیررسمی لوکاس واسکز با هواداران رئال

لوکاس واسکز در مصاحبه با اتلتیک به صورت ضمنی جدایی اش از رئال در پایان فصل را تایید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آینده لوکاس واسکز در رئال مادرید نامشخص است. از قرارداد او کمتر از سه ماه باقیمانده و خبری از تمدید نیست. در روزهای اخیر اخباری منتشر شد مبنی بر توافق دو طرف برای تمدید ولی هنوز اتفاقی در این زمینه رخ نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوکاس از سال 2015 برای تیم اول رئال بازی می کند و یکی از مفید ترین بازیکنان رئال در سال های اخیر محسوب می شود. بازیکنی چند پسته که فصل جاری به خوبی جای دنی کارواخال را در دفاع راست پر کرد.

 

 

 

 

لوکاس در مصاحبه با نشریه اتلتیک و در مورد آینده اش در رئال گفت:« نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد و هرگز شما نمی دانید آینده چه می شود. شانس این را داشتم تا برای رئال بازی کنم؛ باشگاهی که از کودکی هوادارش بودم. چه بمانم و چه بروم، همواره هوادار رئال خواهم بود. بی تردید مدیر برنامه هایم بهترین ها را برایم می خواهد و همه چیز را به او سپرده ام.»

 

 

 

 

لوکاس در مورد زیدان نیز گفت:« زیدان هرگز به شما دروغ نمی گوید. او حقیقت را صریحانه و رودرو می گوید. در سال های اخیر مقاطعی به من بازی نمی رسید ولی زیدان در تمرینات همیشه به من روحیه می داد و می گفت لوکاس؛ آسوده خاطر باش و نوبت به تو هم می رسد. او تاکید می کرد که اگر سخت تلاش کنم، اتفاقات یک به یک از راه می رسند و همینطور هم شد.

زیدان امسال ثابت کرد که او چیزی فراتر از یک مدیر خوب در رختکن است. او البته که می تواند رختکن تیمی بزرگ مثل رئال را به خوبی کنترل کند ولی امسال بارها ثابت کرد که می تواند تاکتیک های متنوعی را استفاده کند و در کلیدی ترین مصاف ها، با بازی خوانی و نبوغ تاکتیکی اش، ما را به سمت پیروزی هدایت کند. به خصوص در 2 بازی اخیرا برابر لیورپول این مهم به خوبی اثبات شد.»

 

 

رئال مادرید زیدان (سرمربی) لوکاس واسکز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید زیدان سرمربی لوکاس واسکز لوکاس واسکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۰۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم

هری کین اعتقاد دارد فتح لیگ قهرمانان اروپا، پایانی خوش برای این فصل بد بایرن مونیخ خواهد بود

طرفداری | در چارچوب دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ و رئال مادرید در آلیانتس آرنا به نتیجه تساوی 2-2 رضایت دادند تا سرنوشت این جدال حساس در سانتیاگو برنابئو مشخص شود.

به نقل از اسکای آلمان؛ هری کین در این بازی یکی از ستاره‌های بایرن مونیخ بود و در کنار عملکرد کلی خوبش، توانست یک گل نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. حال این ستاره انگلیسی در یک مصاحبه پس از بازی درباره هدف‌شان برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است. او گفت:

هر چیزی که برای آن می‌جنگیم در این تورنمنت است، ما فقط باید راهی برای انجام آن پیدا کنیم. بازی در خانه رئال مادرید سخت خواهد بود اما ما باید با ایمان کامل و برای پیروزی به آنجا برویم. لیگ قهرمانان اروپا بزرگ‌تر از هر چیزی است و اگر بتوانیم آن را کسب کنیم، فصل شگفت‌انگیزی داشته‌ایم. با این حال هنوز راه درازی در پیش داریم.

کین سپس درباره عملکردشان مقابل رئال مادرید و بازی هفته آینده در روز چهارشنبه، گفت: 

این‌ها بازی‌های بزرگی هستند. جو امروز باورنکردنی بود و مطمئنم هفته آینده نیز همین‌طور خواهد بود. من می‌خواهم در این بازی‌های بزرگ بازی کنم. نکات مثبت زیادی در بازی امروز وجود داشت اما برخی جزئیات کوچک نیز هستند که باید آن را اصلاح کنیم زیرا ممکن است به خاطر آن‌ها تنبیه شویم. ما باید نسبت به هفته آینده خوش‌بین باشیم.

 کین درباره اینکه جود بلینگام پیش از زدن ضربه پنالتی به او چه حرفی زد، گفت:

راستش را بخواهید، نمی‌دانم او چه گفت. من غرق آن لحظه شده بودم و مطمئنم سعی کرد چیزی بگوید تا حواس مرا پرت کند. 

صحبت جود بلینگام با هری کین پیش از زدن ضربه پنالتی

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • پیام خداحافظی «علی خطیر» از مدیرعاملی باشگاه استقلال
  • تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)
  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم
  • پاس تونی کروس زبانم را بند آورد!
  • تونی کروس: پاس گلم به وینیسیوس؟ پاس خیلی خاصی نبود؛ به آینده فکر نمی‌کنم
  • شب درخشان وینیسیوس: امشب قیصر رئالی بود
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • یازده وایکینگ کارلو آنچلوتی در جهنم آلیانز
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!