Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سابق کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: دولت متولی ما است و می داند ما قرارداد بستیم و می داند حساب هایمان مسدود است

صادق درودگر درباره طلب شستا از فدراسیون فوتبال صحبت هایی انجام داد.

به گزارش طرفداری، صادق درودگر درمورد اینکه اگر فدراسیون فوتبال قرار باشد 2 میلیون یورو قرض شرکت شستا را پس بدهد، باید حدود 50 میلیارد پرداخت کند و آیا ساختمان 4 طبقه فدراسیون و سه دانگ باشگاه پرسپولیس باید این مبلغ را پوشش بدهد یا اینکه رقم قرض گرفته شده توسط فدراسیون بیش از این است، به شبکه خبر گفت:

شرکت شستا فدراسیون فوتبال را نمی شناخته که به ما قرض بدهد یعنی اگر ما الان به این شرکت برویم و بگوییم دوباره 2میلیون یورو قرض بدهید هیچ موقع این کار را نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درودگر افزود:

بر اساس مصوبه ستاد تحریم این مبلغ را به خاظر این که کشور در شرایط تحریم ظالمانه است مقرر شد این پول را بدهند بعد از اینکه ما از فیفا پول گرفتیم عودت بدهیم. متولی و مسئولش را هم وزارت ورزش و جوانان شناختند. بعد از اینکه پول را گرفتیم، آن زمان 22 میلیارد تومان بابت این ارز، پول پرداخت شد.

رئیس سابق کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال تصریح کرد:

بعد از آن جلسات بسیار خوبی داشتیم. مقرر شد از محل قراردادهای تبلیغی، فضاهای تبلیغاتی فوتیال کشور و تیم های ملی مختلف این هزینه مصطحلک شود. 5جلسه کارشناسی و 3جلسه حقوقی داشتیم که در نهایت منجر به عقد قرارداد با چند شرکت متعلق به شستا و خود شرکت معاونت هلدینگ شستا شد. 40 درصد شرکت های خودشان و 60 در صد هم قرار بود ما قرارداد ببندیم.

درودگر گفت:

ولی متاسفانه توسط برخی دوستان رسانه‌ای که الان خوشبختانه مسئولیت دارند جوسازی صورت پذیرفت. نماینده مجلس و چند نفر از افراد سیاسی که در درگیری‌های سیاسی با مسئولین دولت و شستا بودند، آمدند. این موضوع را علیرغم اینکه پیش نویس آن امضا شده بود و اسناد و مدارکش هم موجود است، امضای معاونت های حقوقیشان وجود دارد. مدیر برندینگ شرکت راییتل هم قرارداد را منعقد کرد. در حضور مدیرعامل شستا و معاونت هلدینگ شستا این قرارداد امضا شد.

درودگر افزود:

فقط منتظر بودیم تاج ازسفر بیاید و امضا کند. این جو سازی ها باعث شد این دوستان عطای کار را به لقایش ببخشند و ترسیدند. بعد از آن هم مناقشات سیاسی و این جناح برای آن جناح، باعث شد این فشارها را بیاورند. الان یک عمل بسیار زشتی که در بین 211 عضو فیفا اصلا سابقه تاریخی ندارد،  در کشور ما صورت پذیرفت که برای منافع ملی کشور ما خسارت بار است. اگر یک آدم طلب کار دم خانه بدهکار برود، خانه اش را توقیف نمی کند.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در خصوص اینکه کل ساختمان فدراسیون بیشتر از این طلب است و آیا شستا بیشتر از طلب خودش برداشته، گفت:

دقیقا همینطوری است. می‌خواهند به افرادی ضربه بزنند این کار را می کنند. فدراسیون قبلی که 18 ماه پیش رفته می گویند پای ان وسط است یا فدراسیونی که بعد از دوره انتقالی آمده، اینطور نیست. مدیریت ها وقتی مسئولیت می گیرند، باید با قدرت بیایند بگیوند و خودشان هم پیگیری کنند. من به عنوان مسئول همین امروز هم آمده باشم با آگاهی و شناخت این مسئولیت را پذیرفتم و باید آن مسیر را تا دادخواهی ادامه بدهم. متاسفانه مسیر دادخواهی ما دچار مشکل شده است.

درودگر در مورد اینکه فدراسیون فعلی با علم و آگاهی به این قضیه باید موضوع را پیگیری کند، عنوان کرد:

فدراسیون فوتبال منابعی دارد. مثلا حدود 9 میلیون یورو، آیا امکان این را داشته که وارد کشور کند؟ همه ما در کشور یک وظیفه داریم و در یک کشتی هستیم. نباید این کشتی را سوراخ کنیم. اصل فعالیت و تلاش ما باید بر اساس منافع ملی باشد. کوچکترین آسیب از جانب هرکسی مخاطره آمیز غلط است.

صادق درودگر در خصوص اینکه آیا فدراسیون فوتبال ساختمان را از دست می دهد یا بیش از مبلغ دو میلیون یورو مطرح است، عنوان کرد:

هیچ چیزی بیش از این نیست. مردم نگران هستند. فدراسیون و باشگاه‌ها خدمات بزرگ و قابل توجهی به کشور می‌رسانند. به خاطر همین موضوع کرونا همه دستگاه‌ها، ما را تحت فشار گذاشتند که لیگ برگزار نشود. با تمام وجود لیگ را برگزار کردیم و باعث شدیم در بازی ها 30 -40 میلیون مردم درخانه بنشینند و از شیوع بیشتر کرونا جلوگیری کردیم. به نوبه خودمان به دولت خدمات رساندیم. دولت متولی ما است و می داند ما قرارداد بستیم. می داند حساب هایمان مسدود است و نمی‌توانیم پول بیاوریم. همه باید کمک کنند این مشکلات حل شوند.

درودگر در مورد اینکه یعنی دولت به عنوان متولی کلی باید ریش سفیدی کند، گفت:

الان به نظر شما اگر فدراسیون ساختمان نداشت کجا باید ساختمان می داد؟ وزارت ورزش بخشی از دولت است.

درودگر در خصوص اینکه وزارت معتقد است چون فدراسیون مستقل است نباید از منابع دولتی استفاده کند، گفت:

ما در کشورمان چیزی به نام نداشتن استتراتژی پویا و کارشناسی شده برای مجموعه فوتبال یا ورزش کشور داریم.

رئیس سابق کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت:

آیا فدراسیون کشورهای ازبکستان ،کره جنوبی و امارات از دولتشان پول نمی گیرند؟ رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن در گزارشی که قبل از مقدماتی جام جهانی داد گفت؛ 200میلیون برای فدراسیون، 200میلیون برای لیگ و 8 میلیون برای تیم های ملی از دولت کمک لجستکی می‌گیریم. یعنی پول نمی گیریم. هتل و هواپیما و... می‌دهند.

درودگر در پاسخ به این سوال که آیا برای قرارداد یک طرفه‌ ای که فدراسیون فوتبال با ویلموتس امضا کرده، دولت و بقیه نهادها دست به دست هم قرض فدراسیون را بدهند، عنوان کرد:

شما اطلاعات حقوقی ندارید. من با مسئول پییگیری پرونده حقوقی فدراسیون فوتبال دو سه هفته پیش در مورد ویلموتس صحبت کردم. خودم هم قرارداد ویلموتس را خواندم. وکیلی که پیگیر قرارداد است گفت این قرارداد بسیار خوب است. فقط یک بند ایراد داشته که از آن یک بند استفاده کردند. ما ممکن است نظر بدهیم ولی نظر حقوقی نیست. حقوقدانان باید نظر بدهند اما فدراسیون فوتبال در این کشور خدماتی می رساند. آیا باید تاوان بدهد؟

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس برترین های قرن مهدی حاج محمد: قلعه نویی پرافتخارترین مربی لیگ است؛ اواخر دهه 40 رایکوف فوتبال ایران را بیدار کرد وریا غفوری: منتقدین من شبیه ربات هستند نه آدم! / از لحاظ امکانات خیلی عقب هستیم رقم قرارداد سرمربی جدید الهلال؛ 13 میلیارد تومان برای 2 ماه! رییس سابق بنفیکا: از بازی‌ های بعدی پیراهن پورتو را تن داور کنید! 11 برد، 1 تساوی و بدون باخت؛ منچسترسیتی با اقتدار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال صادق درودگر میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۰۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند

آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه هم میهن از دستاوردسازی دولت رئیسی انتقاد کرده است.

به گزارش هم میهن، شما رسیدن به تورم ۳۰ درصد (البته هنوز نرسیده‌اید، انتظار دارید برسید که قطعاً نخواهید رسید و تورم فروردین‌ماه نشانه‌ای از این ادعا است) را موفقیت می‌دانید درحالی‌که آقای وزیر اقتصادِ شما پیش از تصدی این پست گفت اگر هیچ کاری نکنیم تورم کنونی (آن زمان حدود ۳۸ درصد بود) ۱۵ درصد کم خواهد شد. درحالی‌که ایشان آمدند و تورم به بالای ۴۵ درصد براساس گزارش مرکز آمار و بالای ۵۰ درصد براساس گزارش بانک مرکزی رسید. حالا پس از سه سال رسیدن به تورم نقطه به نقطه بالای ۳۰ درصد را دستاوردسازی می‌کنند.

این روزنامه نوشته است: دولت محترم حتی خلاقیت در تولید مفاهیم و اصطلاحات را نیز ندارد. آواربرداری را قبلاً دیگران مصرف کرده‌اند. همچنین دوستان همین دولت هنگامی که در مصدر ریاست قوه قضائیه قرار گرفتند آنچه را که تحویل گرفتند، ویرانه معرفی کردند، ولی روزی که رفتند امثال سعید مرتضوی را بر دادستانی تهران حاکم کردند تا حتماً چنان فردی آن ویرانه را آباد کند؟! درستی یا نادرستی آواربرداری مسئله مردم نیست. فرض هم کنیم درست است فقط در چند خط و نه چند هزار صفحه بفرمایید اگر روزی توانستید آواربرداری را تمام کنید نقشه راه شما برای ساختن این زمین خالی چیست؟ چشم‌انداز دارید؟ آن را بنویسید. در سخنان خود بازتاب دهید. لطفاً به سدسازی در سریلانکا ارجاع ندهید اول درباره بلوچستان حرف بزنید. از چای دبش بگویید. از تحقق وعده‌های داده‌شده و...

دیگر خبرها

  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • تجهیزات VAR از چین وارد می‌شود | مشکلی در قرارداد شمسایی نیست
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد
  • دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • تایوان: ۲۲ هواپیمای چینی حریم ما را نقض کردند