Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران با گرامیداشت شب‌های قدر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای شهروندان عزیز شهر تهران، با بیان اینکه  رعایت اصول بهداشتی از سوی آحاد مردم هنوز به طور کامل رعایت نمی‌شود، اظهار کرد: این بیماری از لحاظ مرگ و میر و شرایط روحی، روانی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خسارات زیادی به مردم زده است درحالی که همه این آثار سخت و دشوار می‌تواند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شب‌های قدر بسیار عزیز، گران‌قدر و برای همه مردم ما مهم است اما حتماً باید پروتکل‌های بهداشتی با حداکثر همه دستورالعمل‌هایی که وجود دارد، مراعات شود.

فرماندار تهران خاطر نشان کرد: اگرچه تعطیلی بازار تحت هیچ عنوان مورد قبول نیست اما به دلیل شرایط نامطلوب کرونا، مجبور به تعطیلی واحدهای صنفی هستیم تا از این طریق از شیوع بیشتر کرونا جلوگیری شود.

فرهادی از کسبه و بازاریان به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همراهی برای تعطیلی بازار تقدیر و تشکر کرد و افزود: امیدواریم همه این اقدامات بتواند منجر به کاهش آمار ابتلا، بستری و مرگ ناشی از کرونا شود.

وی ابراز کرد: امیدواریم عبادات مردم مقبول درگاه خدا باشد و مردم در شب‌های قدر با دعاهای خیرشان برای شفای بیماران، قوت همه مدافعان سلامت همچنین جلوگیری و پایان این ویروس دعاهای آن‌ها مستجاب باشد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: عیسی فرهادی فرماندار تهران پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۰۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد مرزهای شرقی غرور مردم و کشور را به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ کیومرث حیدری ظهر پنجشنبه در حاشیه آئین اهدای نشان فداکاری به پنج خانواده شهید دوران دفاع مقدس و ۲ جانباز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: کار انسداد مرزها در قرارگاهی با همین نام زیر مجموعه قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق و تحت نظر نیروی زمینی در حال انجام است که امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش از آمادگی کامل برای برخورد با هرگونه تهدید بهره‌مند است، بیان کرد: آماده‌ایم به هر تهدیدی پاسخ قاطع و بازدارنده و کامل بدهیم.

کد خبر 6101410

دیگر خبرها

  • انتصاب دستیار فرماندار خوروبیابانک در امر مردمی‌سازی دولت
  • آمادگی کامل ملایر برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • احیای کامل دریاچه ارومیه نیازمند اتحاد و همدلی دولت، مجلس و مردم است
  • انسداد مرزهای شرقی غرور مردم و کشور را به دنبال دارد
  • برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس آمادگی کامل داریم
  • ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک
  • جمع آوری ۱۰ هزار تن اقلام بهداشتی و درمانی برای مردم غزه
  • خسارت ۴۹۰ میلیارد تومانی سیل به بخش دُرُح سربیشه
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر