Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دانشگاه‌های افسری نیرو‌های مسلح از کانون‌های مورد توجه شعار سال است، دانشگاه مرکز تولید علم است و اساتید و دانشجویان مولد آن هستند. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا الهامی در مراسم تجلیل از استادان و دانشجویان برتر دانشگاه پدافند هوایی خاتم‍ الانبیا (ص) با بیان اینکه دانشگاه‌های افسری نیرو‌های مسلح از کانون‌های مورد توجه شعار سال است، گفت: دانشگاه مرکز تولید علم است و اساتید و دانشجویان مولد آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: دانشگاه پدافند هوایی تکیه‌گاه فرمانده نیرو است و دانشجویان این دانشگاه باید با تمام توان قله‌های ترقی را یکی پس از دیگری فتح کنند.
وی با تاکید بر اینکه تربیت نظامی، یکی از موضوعات اساسی و سرنوشت ساز در مراکز آموزش عالی ارتش جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود، تصریح کرد: پایبندی به ارزش‌های دینی، اعتقادی و فرهنگی در ساختن جسم و پرورش روح دانشجویان که منجر به ارتقای سطح دانایی و توانایی، جامعه‌پذیری، ایجاد تعهد و اطاعت‌پذیری می‌شود از جمله مواردی است که باید با جدیت تمام از طرف استادان، فرماندهان و دانشجویان دنبال شود.
الهامی افزود: توجه به جایگاه و منزلت استاد، بسیار مهم است و باید از آن به نحو احسن مراقبت شود.
در این مراسم از اساتید برتر، دانشجویان دارای رتبه علمی ممتاز تجلیل به عمل آمد.   مراسم تجلیل از استادان و دانشجویان برتر دانشگاه پدافند هوایی خاتم‍الانبیا (ص) صبح امروز (چهارشنبه) در این دانشگاه برگزار شد.   بیشتربخوانید: سامانه یاور؛ شکارچی موشک‌های ضد رادار دشمن سپاه؛ از بسط عمق استراتژیک ایران تا نگهبانی از انقلاب و دستاورد‌های آن شهید حق‌بین در آیینه فرزند؛ از درایت در حل مسائل تا توصیه به ولایتمداری وداع با همسنگر حاج قاسم/ فرمانده نیروی قدس: راه شهید حجازی در عرصه مقاومت همچنان استمرار دارد/ + فیلم و عکس شهید حجازی از فرماندهان موفق و تأثیرگذار جبهه مقاومت بود اعلام آمادگی سپاه برای برپایی بیمارستان‌های صحرایی/ اگر پیشنهاد وزیر بهداشت برای ایام نوروز پذیرفته شده بود کرونا این چنین شعله‌ور نمی‌شد زیردریایی غدیر؛ از تجهیز به اژدرافکن تا شکار تجهیزات نظامی دشمن جنگنده «اف ۷»؛ از تجهیز به سیستم جنگ الکترونیک تا قابلیت سوخت‌گیری هوایی شهیدی که آمرزیده است/ شیرودی؛ تنها نظامی‌ای که رهبر انقلاب در نماز جماعت به او اقتدا کرد

 

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش دانشگاه افسری امام علی (ع)

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش دانشگاه افسری امام علی ع پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۰۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان مراغه در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان

در این تجمع دانشجویان و جمعی از استادان دانشگاه با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسراییل جنایت صهیونیست در غزه را محکوم کردند.

دانشجویان دانشگاه مراغه همچنین در حمایت از دانشجویان آمریکایی و کشور‌های اروپایی حامی مردم ستم دیده غزه شعار‌های ضد استکباری سر دادند.

حاضران در پایان تجمع ضمن محکوم کردن جنایت‌های صهیونیست‌ها خواهان ورود مجامع بین المللی در موضوع غزه و حمایت عملی از فلسطینیان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • تلاش آمریکا برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • تجمع دانشجویان مراغه در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه