Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@15:12:02 GMT

ایراد AFC به لایحه پرسپولیس در شکایت هند

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۰۵۲۰

ایراد AFC به لایحه پرسپولیس در شکایت هند

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: به لایحه دفاعی که برای AFC در پی شکایت فدراسیون هندوستان فرستادیم ایراد گرفته شد.

به گزارش مشرق، ایمان حسین پور معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در نشست خبری امروز خود آخرین وضعیت پرونده‌های حقوقی این باشگاه را تشریح کرد.

حسین پور گفت: وقتی به باشگاه آمدم از یک تیم حقوقی استفاده کردم که بی هیچ چشمداشتی کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود ۸۰ پرونده وجود دارد. در بعضی از پرونده‌ها هم محکوم شدیم که دوباره سراغ آن رفتیم.

وی افزود: یکسری پرونده داریم که به هر حال اصحاب رسانه و هواداران به دلیل عدم جذابیتش، در جریان نبودند. برخی پرونده‌ها را هم نمی‌توانیم اعلام کنیم چون باید الزامات آنها رعایت شود.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره پرونده محکومیت مربوط به پرونده شستا اظهار کرد: وقتی به باشگاه آمدیم پرونده‌ای به ما داده نشد و ما پرونده به پرونده سعی کردیم تا اطلاع کسب کنیم. ناگهان با خبری مواجه شدیم که شستا 3 دانگ باشگاه را توقیف کرده است. بعد از این اتفاق پیگیر شدیم و یکسری فایل‌های تصویری را دیدیم که مسئولان شستا گفتند مطالبات‌مان را گرفتیم. این صحبت‌ها دلگرمی برای ما بود مبنی بر اینکه خبری که در فضای مجازی منتشر شده درست نبوده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش شکوری به خبر بازگشت شجاع

حسین پور خاطرنشان کرد: وقتی با معاون اجرایی باشگاه صحبت کردیم قرار شد از فدراسیون پیگیری کنند. فدراسیون هم اعلام کرد مشکلی  در خصوص این پرونده وجود ندارد.  در خصوص ساختمان باشگاه به مدارک خوبی دست پیدا کردیم که کل ساختمان در زمان ریاست آقای دادکان برای باشگاه پرسپولیس خریداری شده و اینطور نبوده که برای فدراسیون باشد و بگویند باشگاه پرسپولیس در این ساختمان مستقر شود.

حسین پور راجع به اشتباه اینستاگرام باشگاه پرسپولیس در نحوه نوشتن مطلب اعزامی پرسپولیس به گوا هند گفت: می گویم اشتباهی شده است. صرفنظر از اینکه آن پست اشتباه بوده است و پاک شد ما معذرت خواهی کردیم ولی هندی‌ها نپذیرفتند. به هر حال لایحه دفاعی باشگاه برای AFC ارسال شد. در این خصوص مورد به مورد از سوی باشگاه پرسپولیس برای عذرخواهی انجام شد. به ما گفتند لایحه دفاعی ناخواناست و دوباره آن را فرستادیم. به هر حال باید منتظر این موضوع باشیم.

وی درباره جزئیات پرونده‌های شجاع خلیل زاده و آنتونی استوکس گفت: در برخی پرونده‌ها نمی‌توانیم وارد جزئیات شویم. درباره استوکس دعوایی را مطرح کردیم و آن را پیگیر شدیم.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره شکایت این باشگاه از شجاع خلیل زاده تصریحر کرد: با توجه به پیوستن خلیل‌زاده و فسخ او با باشگاه و پیوستن به تیم قطری، ما می‌خواهیم از طریق نهادهای بین‌المللی مثل فیفا شکایت خود را مطرح کنیم زیرا طبق قوانین، باشگاه مقصد بازیکن را ترغیب به فسخ کرده است.

حسین پور خاطرنشان کرد: هم کمیته تعیین وضعیت و هم کمیته استیناف صلاحیت رسیدگی به این موضوع را دارند و لوایح ما اصلا در این خصوص اصلا شوخی نیست.

وی در خصوص پرونده شکایت گابریل کالدرون از پرسپولیس هم تصریح کرد: تا ۳۰ اردیبهشت رای این پرونده صادر می‌شود. دفاعیه‌ ما هم آن‌طور که قبلا مطرح شده بود، ارسال شده و ما نمی‌توانستیم طبق قوانین دفاعیات قبلی را تغییر دهیم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فایل صوتی ظریف تیم فوتبال پرسپولیس شستا فوتبال فدراسیون فوتبال گوای هند معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرونده ها حسین پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی

دادستان بجنورد در خصوص روند تاخیر نامتعارف در تکمیل و بهره‌برداری از پل کنارگذر شمالی به مسئولان هشدار داد و گفت: در صورت عملیاتی نشدن وعده‌ها پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سید جواد ایلالی امروز _ یک شنبه نهم اردیبهشت_ در نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال اظهار کرد: ادامه مصادیق تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی و باغات استان نگران کننده است.

و با اشاره به مبانی قانونی و وصف مجرمانه این نوع اقدامات، افزود: عملکرد دستگاه‌های مسئول در خصوص اجرای مقررات به منظور جلوگیری از ایجاد و تکمیل مستحدثات غیرقانونی در مراحل اولیه کار جای انتقاد دارد.

دادستان بجنورد خاطرنشان کرد: قلع و قمع مستحدثات غیرقانونی باید بلافاصله و قبل از تکمیل و استقرار کامل ابنیه در دستور کار نهادهای مسئول باشد تا از توسعه فرایند اقدامات مجرمانه و اتلاف وقت و تحمیل هزینه‌های گزاف بعدی پیشگیری شود.

ایلالی اضافه کرد: اجرای دقیق مقررات «قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات» از سوی جهاد کشاورزی به ویژه پیشگیری از ساز و کار آغازین در ابتدای عملیات مجرمانه می‌تواند کم هزینه تر از تشکیل پرونده و رسیدگی‌های قضائی باشد.

وی با اشاره به بروز تأخیر نامتعارف چندین ساله در خصوص بهره‌برداری از پل واقع در ورودی کنارگذر شمالی به مسئولان اجرایی و مدیران دستگاه‌های نظارتی ذی ربط و دیگر اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با ماجرا از حیث قصور، تقصیر، تساهل و تسامح و هر گونه فعل و ترک فعل مجرمانه هشدار داد.

دادستان بجنورد با اشاره به آخرین وعده‌ای که در این راستا مطرح شده است، گفت: این اطاله وقت، بعضی امکانات، تجهیزات و منصوبات مستقر در بخش‌های مختلف این پل، مورد سرقت و دستبرد سارقان واقع و از این منظر به بیت‌المال خسارت‌هایی وارد شده است.

ایلالی افزود: چنانچه مسئولان ذی ربط همچنان به وعده‌های خود عمل نکنند، مدعی العموم در مقام پیگیری مطالبات مردمی در این حوزه ورود کند و پس از اعلام جرم و تشکیل پرونده قضائی، بدون اغماض و مماشات با فرد یا افراد خاطی برخورد خواهد کرد.

کد خبر 748787

دیگر خبرها

  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان