Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رئیسی، در ارتباط با وضعیت برگزاری امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم دانش آموزان، گفت: در جلسه کمیته تخصصی که امروز با حضور همه اعضا برگزار شد، قرار بر این شد که این امتحانات به صورت حضوری برگزار شود.

وی با اشاره به مخالفت وزارت بهداشت با هر گونه تجمع، افزود: در جلسه امروز کمیته تخصصی، دوستان وزارت آموزش و پرورش بر حضوری برگزار شدن امتحانات نهایی تاکید داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی در ادامه ضمن تأیید برگزاری امتحانات نهایی به صورت حضوری در کمیته تخصصی، گفت: این موضوع در جلسه شنبه آینده ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گیری خواهد شد و این احتمال وجود دارد که این امتحانات غیر حضوری برگزار شود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به توضیحات دوستان آموزش و پرورش مبنی بر اینکه زمان امتحانات نهایی با سایر امتحانات دانش آموزان مقاطع دیگر یکی نخواهد بود، افزود: برگزاری امتحانات در فضای باز و همچنین استفاده از تهویه و رعایت فاصله فیزیکی دانش آموزان، از نکاتی است که باید در هنگام برگزاری امتحانات رعایت شود.

کد خبر 5205205

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا رئیسی ستاد ملی مقابله با کرونا امتحانات نهایی ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا آسم و آلرژی دانشگاه علوم پزشکی ایران شیوع کرونا مامایی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان بیمه سلامت سعید نمکی بارداری دیابت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزاری امتحانات امتحانات نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۰۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب بیان کرد: معدل امتحانات نهایی پایه دهم تا دوازدهم بر ارتقای شاخص آموزش و پرورش استان و رتبه کنکور دانش‌آموزان اثرگذار است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به هفته بزرگداشت مقام معلم (هشتم تا چهاردهم اردیبهشت) اظهار کرد: این مناسبت فرصتی است که از زحمات معلمان و اساتید قدردانی شود و معلمان نمونه کشور با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد.

حسینی محراب اظهار کرد: برای ارتقای کیفیت علمی و آموزشی دانش‌آموزان ضرورت دارد تا از فناوری‌های ارتباطی جدید از جمله برنامه شاد استفاده شود.

وی درباره کمبود‌ها در برخی مدارس استثنایی استان خوزستان افزود: به منظور اجرای عدالت آموزشی این‌کمبود‌ها باید برای دانش‌آموزان استثنایی رفع شود.

جمعیت دانش‌آموزی خوزستان یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر است.

دیگر خبرها

  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید اعلام شد
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان