Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:25:52 GMT

پایان تصویربرداری فیلم تلویزیونی «باغ ماهی»

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۰۸۶۸

پایان تصویربرداری فیلم تلویزیونی «باغ ماهی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، علیرضا نعمت اللهی تهیه کننده فیلم «باغ ماهی» بیان کرد: «باغ ماهی» در بستر یک قصه ملودرام به مسائل روز جامعه در خصوص انتخابات پیش رو می پردازد. این فیلم در لوکیشن های متعدد و زیبای استان قم تصویربرداری شده است و تعدد لوکیشن ها و شرایط خاص آب و هوایی بهار، کار را برای گروه سازنده بسیار سخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به تازگی تصویربرداری فیلم تلویزیونی «باغ ماهی» به پایان رسیده است که البته مراحل فنی فیلم همزمان با تصویربرداری آغاز شد و فیلم هر چه سریع تر آماده پخش و تحویل سازمان می شود.

زهرا اویسی، سلمان فرخنده، سید جواد طاهری، گیتی معینی، مهدی میرزائیان، فرزانه خان محمدی، اصغر تنهایی، مجتبی بیطرفان و ... در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: سید مجید موسویان، سرپرست گروه کارگردانی: سعید نقدزاده، مدیر تصویربرداری: جلال رحیمی، دستیار اول کارگردان: فرانه نصری، مدیر صدابرداری: حمید زیباکلام، طراح گریم: پویا عمرانی، طراح صحنه: میلاد آجودانی، طراح لباس: صفیه سعیدی، تدوین: منوچهر صانعی.

«باغ ماهی» به سفارش شبکه استانی قم و در معاونت سیمای استانها تولید می شود.

کد خبر 5205226 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: تله فیلم امور استان های صدا و سیما تصویربرداری موسیقی ایرانی شبکه جام جم فیلم سینمایی فیلم کوتاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امور استان های صدا و سیما آلبوم موسیقی انیمیشن حضور هنر ایران در جهان سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر سریال ایرانی شبکه دو سیما معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شبکه نسیم باغ ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۰۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوکیشن سریال خانه سبز پس از ۳۰ سال (فیلم)

 

 

 

منبع : برترین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تغییر چهره و صدای بهروز سریال پایتخت بعد ۵ سال (فیلم) تیپ و استایل جدید بازیگر نقش کودکی جواد جوادی در ونکوور (فیلم) تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم)

دیگر خبرها

  • ابراهیم پشت‌کوهی با «مکبث زار» به آلمان می‌رود
  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • عزم جهانی برای پایان دادن به استفاده از زغال‌سنگ
  • پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان
  • لوکیشن سریال خانه سبز پس از ۳۰ سال (فیلم)
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال