Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:47:57 GMT

برگزاری آزمون های 1400 تا مردادماه

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۱۰۲۸

برگزاری آزمون های 1400 تا مردادماه

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا، در میان آزمون های ۱۴۰۰، تاکنون آزمون دکتری طبق برنامه زمان بندی از پیش اعلام شده سازمان سنجش آموزش کشور روز جمعه ۱۵ اسفندماه ۹۹ برگزار شد.

البته ویروس کرونا گریبان آزمون وکالت سال ۹۹ را همچنان گرفته و علاوه بر آزمون های زبان و بین المللی، این آزمون پرمخاطب بعد از چند بار کنسلی، هنوز برگزار نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، ۲ آزمون دیگر سال ۱۴۰۰ یعنی کارشناسی ارشد و سراسری هم طبق برنامه سازمان سنجش آموزش کشور قرار است به ترتیب در روزهای پنجم تا هفتم خردادماه و نهم تا دوازدهم تیرماه برگزار شود.

با این حال پای نگرانی ها برای تعویق مجدد آزمون کارشناسی ارشد، به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هم دوباره باز شده است و تعداد زیادی از داوطلبان اصرار بر تعویق مجدد این آزمون دارند.

پیگیری های خبرنگار ایرنا از سازمان سنجش آموزش کشور حکایت از آن دارد که مسوولان این سازمان برنامه زمان بندی جدید سه روزه ای را برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در روزهای دیگری غیر از خردادماه به ستاد ملی مقابله با کرونا ارایه کرده اند و در روزهای آینده که دور هم نیست، پاسخ این ستاد مبنی بر مشخص شدن زمان دقیق برگزاری این کنکور اعلام می شود.

طبق گفته مسوولان سازمان سنجش، این تاریخ فقط شامل آزمون کارشناسی ارشد می شود و فعلاً تاریخی برای کنکور سراسری ۱۴۰۰ ارایه نشده است چرا که تا برگزاری این آزمون حدود ۲ ماه زمان باقی مانده است.

همچنین سازمان سنجش آموزش کشور در تلاش است همه آزمون های ۱۴۰۰ به انضمام آزمون وکالت را تا تیرماه و مردادماه امسال برگزار کند تا در این زمینه نگرانی داوطلبان کاهش یابد.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ سازمان سنجش آموزش کشور ستاد ملی مقابله با کرونا پروندهٔ خبری آزمون‌های سراسری در سایه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ کرونا ویروس کرونا کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ سازمان سنجش آموزش کشور ستاد ملی مقابله با کرونا اخبار کنکور سازمان سنجش آموزش کشور کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برپایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش به همت جهاددانشگاهی، ۱۴ اردیبهشت در ۳۱ استان کشور آغاز شد.

بیش از ۱۹ هزار نفر در ۴ رشته شغلی مربی تربیت بدنی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور در این آزمون پذیرفته می‌شوند.

دیگر خبرها

  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • آغاز برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در فارس
  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد