Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیانات مقام معظم رهبری در روز قدس از شبکه یک، زنده پخش می‌شود و از طرفی دیگر مستندی از خان‌طومان در شبکه پنج و "تعبیر وارونه یک رویا" به آی‌فیلم می‌آید. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در بسته خبری امروز رادیو و تلویزیون، اخباری همچون پخش سخنرانی مقام معظم رهبری در روز قدس از رسانه ملی، پخش مستند «خان طومان؛ هفت خان عشق» از شبکه پنج و سریال «تعبیر وارونه یک رویا» در آی‌‌فیلم به همراه جزئیات آمده است:

پخش سخنرانی مقام معظم رهبری در روز قدس از رسانه ملی

بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت روز قدس (جمعه 17 اردیبهشت‌ماه) از شبکه‌ یک به طور زنده پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه‌ یک ساعت 14:30 سخنرانی مقام معظم رهبری را به مناسبت روز قدس به طور زنده پخش می‌کند.

همچنین قرار است در شبکه‌های رادیویی مثل رادیو گفت‌‌وگو به صورت زنده روی آنتن برود. شنوندگان عزیز می‌توانند رادیو گفت‌وگو را بر موج FM  ردیف 103.5 مگاهرتز و همچنین از طریق اپلیکیشن ایران‌صدا دریافت کنند.

پخش مستند «خان طومان؛ هفت خان عشق» از شبکه پنج

مستند «خان طومان؛ هفت خان عشق» به کارگردانی سعید چاری و تهیه‌کنندگی سیاوش چاوشی در سالگرد به شهادت رسیدن شهدای خان طومان از شبکه پنج پخش می‌شود.

خان طومان سوریه یکی از مناطقی است که در جنگ سوریه مدام بین نیروهای مقاومت و تفکیری‌ها دست به دست می‌شد و چندین شهید ایرانی داشته است. از جمله 16 شهید مدافع حرم مازندران که در 16 اردیبهشت 1396 به علت نقض آتش بس توسط داعشی‌ها به شهادت رسیدند.

در مستند «خان طومان؛ هفت خان عشق» به نقش و فرماندهی در میدان حاج قاسم سلیمانی نیز پرداخت می‌شود.

سریال «تعبیر وارونه یک رویا» در آی‌‌فیلم

با پایان پخش سریال «صاحبدلان»، سریال «تعبیر وارونه یک رؤیا» برای طرفداران آی‌‌فیلم در سراسر کشور پخش می‌‌شود. این سریال محصول سال 1394 به کارگردانی فریدون جیرانی است و امیر جعفری، داریوش ارجمند، پانته‌ آ بهرام، فرهاد قائمیان، قاسم زارع، الهام کردا، نگار عابدی، صالح میرزاآقایی، شیوا خسرومهر، ثریا قاسمی، سیامک اطلسی، رابعه مدنی و ستاره حسینی بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند.

در خلاصه داستان آن آمده ‌است: تعدادی از عوامل فریب‌ خورده و جاسوسان خارجی در عملیاتی، یک دانشمند هسته‌ای ایران را به‌ قصد انتقال به باکو برای بهره‌‌برداری‌‌های جاسوسی و تبلیغاتی می‌‌ربایند، اما به‌ دلیل مجروح‌ شدن این دانشمند، برنامه عملیات تغییر می‌کند و... 

بینندگان آی‌ فیلم می‌توانند سریال «تعبیر وارونه یک رؤیا» را از سه‌شنبه 21 اردیبهشت، هر روز ساعت 16 تماشا کنند.

سریال زندگی پرماجرای "شهید شهریاری" مهیای آنتن شددیالوگ‌های ابوذر سریال امام علی چرا حذف شد؟/ ماجرای تمجید رهبر انقلاب از فیلمنامه و کشف یک دیالوگ خنک از سوی ایشان

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه پنج سیما آی فیلم راهپیمایی روز قدس رسانه ملی تلویزیون شبکه پنج سیما آی فیلم راهپیمایی روز قدس رسانه ملی تلویزیون سخنرانی مقام معظم رهبری تعبیر وارونه یک هفت خان عشق زنده پخش روز قدس خان طومان شبکه پنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۱۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای

رئیس دانشگاه معارف اسلامی گفت: همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در قم برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین شاکری ظهر امروز در نشست خبری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای که سالن جلسات دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: به عنوان دانشگاه معارف اسلامی وظیفه داریم از ظرفیت اندیشمندان صاحب فکر استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه نسبت به شخصیت مقام معظم رهبری غفلت جدی داشته‌ایم، مطرح کرد: مقام معظم رهبری در تبیین دین بسیار موفق بوده و قدرت ارتباط‌گیری بالایی دارند.

رئیس دانشگاه معارف اسلامی با بیان اینکه این پژوهش‌ها می‌تواند نگرش امام را گسترش دهد، عنوان کرد: به همین منظور نشست‌های متعددی با مسئولان استانی برگزار شده است که حدود 80 مقاله از این بستر دریافت شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود 146 مقاله پذیرش شده است، خاطرنشان کرد: در کنار ارسال مقالات شاهد ارسال چکیده مقاله‌ها نیز بوده‌ایم که در پایان یک جلد از آن‌ها منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاکری با بیان اینکه همایش چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مهمانان ویژه این همایش نیز آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان از اعضای بیت مقام معظم رهبری خواهند بود.

وی اظهار داشت: این همایش در سالن شهید سلیمانی دانشگاه معارف اسلامی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است