Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در این سفر نسبت به افزایش ارتقای شاخص‌های توسعه‌یافتگی ۲ شهرستان لردگان و خانمیرزا ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت: ۳۱ شهرستان کمتر توسعه‌یافته از ۳۱ استان کشور انتخاب شده است تا شاخص‌های شهری و روستایی آن ارتقا داده شود که از چهارمحال و بختیاری ۲ شهرستان خانمیرزا و لردگان انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی جمالی‌نژاد در ادامه با اشاره به چالش‌های شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از جمله این ۲ شهرستان، کاهش درآمدها را از مهمترین دغدغه‌های این دستگاه‌ها عنوان کرد و گفت: ردیف‌های اعتباری خوبی در بودجه امسال برای کمک به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در نظر گرفته شده که هم به صورت کمک‌های بلاعوض و هم به صورت تسهیلات است.

وی ابراز امید کرد، در کنار مساعدت‌ها، شهرداری‌ها بتوانند با اقدامات خلاقانه و نوآورانه کارنامه قابل قبولی از خود نشان دهند.

نماینده مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به پایین بودن شاخص‌های توسعه‌یافتگی این ۲ شهرستان نسبت به دیگر مناطق استان و کشور، اظهار داشت: ضریب محرومیت در این ۲ منطقه به حدی زیاد است که برچسب محرومیت بعد از چهار دهه از عمر باشکوه انقلاب اسلامی با وجود غنی بودن امکانات و مواهب این منطقه، زیبنده نیست و باید در خصوص رفع آن اقدامات بیشتری انجام داد.

حسین بامیری افزود: شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در تمامی سرانه‌های عمرانی، بهداشتی، درمانی، خدماتی، مدیریت شهری و روستایی و آموزشی در وضعیت نامناسبی قرار دارند و این در حالی است که منابع آب و زمین و امکانات خدادادی در این منطقه بیشمار است.

وی تصریح کرد: اگر چه اقداماتی در طول سالهای پس از انقلاب اسلامی در این منطقه انجام شده اما کافی نیست و باید اعتبارات، امکانات و تجهیزات بیشتری به این منطقه اختصاص داده شود.

معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با تاکید بر جذب به موقع اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری اظهار داشت: این کمک‌ها و اعتبارات باید تا ۳۱ تیرماه جذب شود.

مجید نظری افزود: همچنین ۱۸ میلیارد اعتبار کمک برای طرح‌هایی که مقرر شده تا تیرماه افتتاح شود اختصاص یافته که باید این اعتبار نیز تا ۲۱ تیر جذب شود تا  سهمیه‌های بعدی به استان اختصاص داده شود.

به گزارش ایرنا، شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا در حدود ۱۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها لردگان توسعه ایران چهارمحال وبختیاری توسعه روستایی کارآمدی دولت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لردگان توسعه ایران چهارمحال وبختیاری لردگان توسعه ایران چهارمحال وبختیاری توسعه روستایی کارآمدی دولت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اخبار کنکور شهرداری ها و دهیاری ها لردگان و خانمیرزا ۲ شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۱۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح شنبه و با حضور وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

محمدعلی زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

بهادر کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

کد خبر 6089706

دیگر خبرها

  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان