Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عزیزالله شهبازی استاندار البرز با قدردانی ویژه از اصناف استان جهت همراهی جانانه با مصوبات ستاد مقابله با کرونا گفت: قصد ندارم البرز را با استان دیگری مقایسه کنم، ولی انصافا از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا اصناف البرز حداکثر همراهی را برای توقف بیماری داشته اند و طی بازدید‌های مستمر میدانی می‌توانم بر این همکاری دلسوزانه در استان گواهی دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی افزود: روند اعمال محدودیت‌های از طرف اصناف به گونه‌ای بوده که موحبات تعجب همگان را به وجود آورده و برای بسیاری‌ها باور پذیر نیست که چنین تبعیت گسترده‌ای از مصوبات ستاد‌های استانی و ملی صورت گرفته باشد.

استاندار البرز گفت: ایجاد بستر‌های سلامت و امنیت دو مقوله مهم و اساسی است که باید مورد توجه جدی مسئولان استان قرار گیرد.
او افزود: از معاونین هماهنگی امور اقتصادی و سیاسی، امنیتی و اجتماعی به جد انتظار دارم که مدافع حقوق اصناف البرز باشند.

شهبازی گفت: درخواست خود را برای فعالیت مشاغل گروه ۲ در البرز مطرح می‌کنیم چراکه تمامی اصناف استان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را در این شرایط خاص در اولویت امور خود قرار داده اند و طی این ۱۴ ماه نهایت همکاری را داشته اند.

استاندار البرز افزود: البته پیرو این مکاتبه، پیگیری‌های مجدانه و ارائه گزارش از سوی معاونان هماهنگی امور اقتصادی و سیاسی، امنیتی و اجتماعی جهت تسریع در اعمال این امر مهم خواهیم داشت.

شهبازی گفت:  آن چه که باعث رنج برخی واحد‌های صنفی می‌شود عدم عدالت و انصاف در تعطیلی‌ها است چراکه بسیاری از صنوف بیشترین همکاری و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را با کمتیرن مراجعه دارند، ولی تعطیل هستند.

او افزود: دستگاه قضا مسئولیت‌های متعددی و مهمی دارند و نمی‌توانند روند رسیدگی به پرونده‌ها را تعطیل کنند از این رو تعدادی از کارکنان و مسئولان این قوه دچار بیماری شدند بنابراین طی مکاتبه‌ای از ستاد ملی تقاضا داریم که واکسیناسیون کارکنان دستگاه قضای استان را در اولویت قرار دهند.

استاندار البرز گفت: در حوزه‌های مختلف خدمات رسانی، افرادی هستند که در معرض خطر قرار دارند که باید به مرور در اولویت‌های ابتدایی قرار گیرند.

شهبازی افزود: همچنین در این نشست مصوب شد که عوارض شهرداری‌های استان از کسبه و اصناف ۳ ماه بعد از تعطیلی‌های کرونا بدون هیچ گونه جریمه پرداخت شود.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصناف و بازاریان ستاد کرونا استاندار البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۱۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد

جعفر پورمختار مدیرکل امور‌مالیاتی آذربایجان‌غربی گفت: پرداخت عوارض ارزش افزوده طی پارسال در مقایسه با سال ماقبل آن ۹۰ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: میزان عوارض‌پرداختی در سال ۱۴۰۱ در آذربایجان‌غربی حدود ۶۵۰ میلیارد ریال بود که پارسال، این رقم به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی ادامه داد: از این میزان در سال ۱۴۰۲ حدود ۸ هزار میلیارد ریال به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

پورمختار اظهار کرد: همچنین ۳ هزار و ۷۶۶ میلیارد ریال از محل عوارض ارزش‌افزوده به دهیاری ها، ۲۳۹ میلیارد ریال به فرمانداری‌ها و ۳۸۶ میلیارد ریال به عشایر اختصاص یافت.

وی گفت: پارسال بیش از ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال از محل عوارض و مالیات بر ارزش افزوده در شهرستان ارومیه اختصاص یافت که ۲ هزار و ۷۸۳ میلیارد ریال سهم شهرداری‌ها بود.

وی افزود: بیش از ۹۸۸ میلیارد ریال سهم دهیاری‌ها، بیش از ۸۶ میلیارد ریال سهم فرمانداری و بیش از ۶۲ میلیارد ریال سهم عشایر این شهرستان پارسال بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند